سلام

من یه دخترم، یه فردی رو برای سال ها دوست داشتم و با وجود این که می دونستم نسبت به من علاقه ای ندارن، چون دیدم که جنبه شنیدن این حرف رو دارن یک مدت پیش بهشون گفتم تا از زیر بار این موضوع رها بشم.

من تا حالا خواستگاری نداشتم، فردی هم من رو دوست نداشته، جز یک نفر که اون هم جدی نبود، من به این آقا حتی گفتم که میتونم براشون صبر بکنم اگه مشکل، شرایط هست، ولی جوابی که گرفتم در نهایت همونی بود که انتظار داشتم و نظرشون مثبت نبود. من تجربه داشتم که قبلا هم از فردی خوشم اومده باشه، اما این بار دوست داشتن من حقیقی بود، نه از سر این که کسی من رو نمی خواد یا به هیچ دلیل دیگه ای.

لطفا قضاوت نکنید و بگید اشتباه کردی گفتی، چون من دختر بودنم رو مانعی برای زندگیم نمی بینم که بخوام به خاطرش ابراز پشیمونی بکنم.

1- مشکلی که من دارم اینه که چرا من خواستنی نیستم؟ 

من تایپی نیستم که اغلب پسرها بپسندند، هم از نظر زیبایی و هم از نظر هیکل، یک بار پیش روانشناس رفتم و این موضوع رو مطرح کردم، بهم گفت که یه کمی به خودت برس و مثلا آرایش کن، من همیشه نظافت رو رعایت می کنم، کرم مرطوب کننده می زنم و اغلب اگه آرایش هم بکنم اونقدر ملایمه که به چشم نمیاد، تا حالا چند نفر متوجه شدن و بعد از این که گفتم، با تعجب پرسیدن مگه تو آرایش هم کردی؟!

نمی خوام به خاطر پسرها خودم رو تغییر بدم، دوست ندارم آرایش غلیظ بکنم.

2- شما هم فکر می کنید که من باید خودم رو تغییر بدم؟

3- نکنه باید توقعاتم رو ببرم بالاتر؟، باید مثل بقیه دخترهایی که خواستگار از در و دیوار خونه شون میریزه و با کلی غرور پسرها رو رد می کنن و توقعات بالایی دارن و برای هیچ کسی صبر نمی کنند رفتار کنم؟

می دونم که یه پسر نباید تمام زندگی من باشه و باید روی پای خودم بایستم، بدون اینکه به پسرها فکر کنم، اما این موضوع مسخره همه ش توی ذهن من می چرخه. حتی بارها تنهایی و حتی جاهایی که هیچ دختری جرات نمی کنه تنهایی بره (به هر حال که کسی کاری به کارم نداره!) هم رفتم، یا سعی کردم برای خودم هدیه بخرم تا بتونم باور کنم که برای زندگی شادی داشتن نیازی به بودن یه نفر کنارم نیست. 

ولی باز هم احساس تنهایی می کنم و می دونم همه ی این ها رو و باز بعد دوباره بهش فکر می کنم.

4- چطوری از این موضوع رها بشم؟، چطوری به خودم بفهمونم که بتونم رها کنم؟

می بینید؟ ذهن من خیلی به هم ریخته...، حتی به نظر میاد دچار تناقضات شدیدی شدم، خلاصه همه این ها اینه که هم فردی که دوست داشتم منو نمیخواد، هم هیچ فرد دیگه ای. من نمیدونم چه راه حلی وجود داره، که یا یکی بیاد سمتم و بتونم کاری کنم که من رو دوست داشته باشه، یا بتونم یه طوری از این فکر نیاز داشتن به جنس مخالف رها بشم.

5- من کجای مسیر زندگیم رو اشتباه رفتم؟، باید چی کار کنم؟

خسته شدم اینقدر خدا دست منو رها کرد و به حال خودم رها شدم...


مرتبط با نداشتن خواستگار:

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


مرتبط با رهایی از تنهایی:

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

اینرسی ازدواج - تنهایی رو عشقه!!!

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

ایها الناس به چه زبونی بگم که بابا مُردم از تنهایی

کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه ؟

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟


مرتبط با جذب خواستگار:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟


مرتبط با آرایش کردن:

آرایش کردن دلیل خاصی داره؟

مامانم فکر میکنه پسران از دختران ساده تر خوش شون میاد

شوهرم از من میخواد که تو خونه همیشه براش آرایش بکنم

نظر آقایون در مورد آرایش ملایم و حجاب کامل مانتویی

چطوری بهش بگم بیرون از خونه آرایش نکنه ؟

می ترسم اگه بدون آرایش باشم پشیمون بشه

آرایش کردنم برای شوهرم عادی شده

آقایون آرایش نکردن خانمها رو چی تفسیر می کنند ؟

دلم نمی خواد در شب عروسیم خانمم به آرایشگاه بره

آرایش بیشتر و لباس باز تر مساویه با جایگاه اجتماعی بالاتر ؟

پوشش چادر با آرایش و میزان جلب توجه آقایون

از خانمم می خوام بیرون از خونه یه آرایش ملایم بکنه ولی گوش نمی کنه

خواستگارم می خواد که قبل و بعد از ازدواج آرایش نکنم

چطور از دخترا بخوایم در خواستگاری بدون آرایش باشن ؟

با آرایش و مو بیرون گذاشتن به جایی نرسیدم

بالاخره دختر برای ازدواج کردن باید آرایش کنه یا نه ؟

شوهرم هیچ وقت بهم نگفته برام آرایش بکن

خواهرم اونقدر آرایش میکنه که اصلا شناخته نمیشه

آرایش نکردن دختر مورد علاقم ، مانع ابراز علاقم به اون شده !

آیا پسران در انتخاب همسر، فریب آرایش بعضی از دختران رو می خورند ؟

دلیل آرایش غلیظ بعضی از خانم ها متاهل در مراسم عزاداری چیه ؟

چطور آرایش کنم که یکی در حد خودم گیرم بیاد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)