سلام 

من انتقاد پذیر نیستم و از اینکه مورد نقد واقع بشم خیلی میترسم. خیلی دچار استرس میشم. دوست دارم قبل از انتقاد دیگران خودم متوجه خطاهایی که دارم بشم و خودم رو سرزنش کنم.

از سرزنش دیگران شدیدا متنفرم تا جایی که سعی میکنم ارتباطاتم محدود باشه. الان فهمیدم که زیاد اجتماعی نیستم. شجاع نیستم. خیلی ترسو ام. همیشه اضطراب دارم. هیچی نیستم. شاید باورتون نشه انقدر اعتماد به نفسم هم پایینه که حتی نمیتونم فیلم خودم رو نگاه کنم. از دیدن فیلم خودم وحشت عجیبی دارم. (خود زشت پنداری) چیکار کنم!


مرتبط با افزایش اعتماد به نفس:

با تمرین کردن میشه اعتماد به نفس رو بالا برد ؟

راه هایی برای تقویت اعتماد به نفس

چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم

چطور اعتماد به نفس خود را بالا ببریم

چگونه اعتماد به نفس خود را زیاد کنیم

معرفی کتاب برای افزایش اعتماد به نفس

راههای افزایش اعتماد به نفس

چه جوری اعتماد به نفسمون رو زیاد کنیم؟

چه جوری اعتماد به نفسمو برگردونم؟

گفتید اعتماد به نفس داشته باش ولی نگفتید چطوری ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)