سلام دوستان

کسی داروی خاصی برای کمی پهن کردن و درشت کردن استخون ها میشناسه ؟

استخوان های بدن من خیلی نازک و ضعیف هستند . در کل بشدت از نظر استخونی ظریف و کوچیکم و این اعتماد بنفسم رو پایین آورده ‌. خب من دخترم و ۱۸ سالمه و همون طور که خودتون هم خوب میدونید آدما تو این سنین خیلی ظاهر و هیکل براشون مهم میشه . منم مستثنی نیستم اما احساس میکنم مشکل من کمی متفاوته .

من دستام خیلی کوچیکه، پاهام خیلی کوچیکه ( سایز پام ۳۷ ) بخاطر وزن کمی هم که دارم ( شاید باورتون نشه ولی در حال حاضر ۳۵ کیلو با قد ۱۵۸ )  و از لحاظ جثه زیادی ظریفم و نمیخوام این طوری باشم . 

البته قبلا یه کم بهتر بودم ۴۲ کیلو بودم و این کاهش وزنم یه سری دلایل داره . حتی از بالا تنه و پایین تنه هم تقریبا خشک هستم !!! بخاطر همین ظریف بودن بیش از حد استخون هام و همین طور وزن کمی که دارم خیلی از سنم کوچیکتر میزنم همه بهم میگن بهت ۱۲_۱۳ بیشتر نمیخوره و این خیلی منو ناراحت کرده . 

من امسال قراره برم دانشگاه و چند ماهه سر همین قضیه فوبیای دانشگاه پیدا کردم، دوست ندارم اون جا از همه ریزتر باشم و مسخره بشم یا به چشم بچه بهم نگاه کنن . میترسم هیچ پسری ازم خوشش نیاد !!! انقدر بهش فکر کردم تمرکزم رو واسه درس خوندن از دست دادم و همه فکرم شده هیکل داغونم .

خب من قدم رو که نمیتونم کاریش کنم فوقش کفش لژدار میپوشم وزنمم میخوامم ببرم بالا اما استخون های ضعیف و نازکم رو چیکار کنم؟ اینم بگم من ۸ ماهه و نارس متولد شدم و از بچگی ریز هیکل بودم . 

چند وقت پیش با یه دانشجوی پسر همشهری تو تلگرام آشنا شدم و کلی بهم مشورت درسی دادن و گفتن خلاصه هایی که خودشون نوشتن واسه کنکور رو می تونن بهم بدن و ازم خواستن برم دانشکده شون که بعد از کلاس شون اون ها رو بهم بدن اما من بخاطر ظاهرم و نداشتن اعتماد بنفس گفتم نمیخواد ( گریه) با خودم میگفتم اون منو ببینه کپ میکنه میگه این دختر چه کوچیکه ؟

قیافم رو دوست دارم اما هیکلم رو نه ،حتی زیادی درشت بودن و به زیادی ریز بودن ترجیح میدم خواهش میکنم راه حلی اگه برام دارین بگین خصوصا برای استخوان هام .


پیشنهاد :

تجربیات شما در مورد مصرف پرو گینر اپتیموم در بدنسازی

صفر تا صد ورزش در باشگاه بدنسازی

طریقه ی مصرف سویا در بدنسازی

بعد از 10 ماه بدنسازی، فقط 5 کیلو اضافه کردم، طبیعیه ؟

با چه مقدار تمرین، بازو و سینه عضلانی و بزرگ میشه ؟

پیشنهاد برنامه غذایی کم خرج برای افزایش حجم و عضله

مشورت در مورد مصرف مکمل های بدنسازی

طریقه ی مصرف سویا در بدنسازی

آمپول های بدنسازی مرد رو عقیم می کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)