سلام

من به یاری خدا حدود یک ساله بدنسازی کار میکنم و 5 کیلو اضافه کردم. مربیم بهم گفت از اینجا به بعد باید مکمل مصرف کنی. 3 تا مکمل بهم پیشنهاد کرد که قیمتشون 500 تومن میشه. حالا از دوستان ورزشکار دو تا سوال داشتم:

1- آیا استفاده از مکمل حتما نیازه یا میشه بدون مکملم پیشرفت کرد؟

2- اگه لازمه از چه مارکی استفاده کنم؟ ( گلوتامین، کراتین، گینر )

ممنونم.


پیشنهاد :

با چه مقدار تمرین، بازو و سینه عضلانی و بزرگ میشه ؟

پیشنهاد برنامه غذایی کم خرج برای افزایش حجم و عضله

بعد از 10 ماه بدنسازی، فقط 5 کیلو اضافه کردم، طبیعیه ؟

طریقه ی مصرف سویا در بدنسازی

آمپول های بدنسازی مرد رو عقیم می کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) رشته بدنسازی (۱۶ مطلب مشابه)