سلام وقت تون بخیر

پیشاپیش عید رو تبریک میگم، ببخشید میخواستم از دوستانی که باشگاه میرن چند سوال بپرسم. اول میخواستم بپرسم مدت زمانی که طول میکشه تا یه کم بازو و سینه، عضلانی و بزرگ بشه چقدره ؟ من با رژیم وزنم کاهش پیدا کرده و چربی ندارم ولی بالا تنم رو میخوام یکم حجیم کنم.

راستش من تا حالا باشگاه نرفتم، نمیدونم فضاش چطوریه ؟ میشه فضاش رو بگید. و سوال آخرم اینکه من میخوام بدون مصرف قرص و این جور چیزها به اندام ایده آل برسم. مشکلی پیش نمیاد ؟

متشکرم یا علی


پیشنهاد :

پیشنهاد برنامه غذایی کم خرج برای افزایش حجم و عضله

بعد از 10 ماه بدنسازی، فقط 5 کیلو اضافه کردم، طبیعیه ؟

مشورت در مورد مصرف مکمل های بدنسازی

طریقه ی مصرف سویا در بدنسازی

آمپول های بدنسازی مرد رو عقیم می کنه ؟




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رشته بدنسازی (۱۶ مطلب مشابه)