سلام
بین نظرات و پست های وبلاگ خانواده برتر مرتب خوندم که من به خاطر ناتوانی مالی نمیتونم ازدواج کنم و میخوام ، یا ممکنه ، یا میترسم به گناه کشیده بشم یا میخوام برم صیغه کنم و مطالبی از این دست که همش القای این موضوعه که ازدواج موقت یا روابط نامشروع خیلی کم هزینه تر از ازدواج دائمه  ، واقعا چرا یه چنین تصوری وجود داره ؟
واقعا کسی که ماهی دو میلیون میده برای صیغه یا سیصد هزار تومن برای یک شب ، نمیتونه ازدواج دائم داشته باشه؟
الان خیلی ها با درآمد کمتر از یک ملیون هم زن دارن هم بچه توی شهرهای بزرگ هم زندگی میکنن، چرا اینقدر ازدواج را غول وحشتناک میکنین که هزینه کردن برای اون موارد راحت تر به نظر بیاد ؟ دقیقا منظورم پستیه که طرف گذاشته نمیتونم تا شصت سالگی عفت پیشه کنم، چرا نمیشه ازدواج کرد میشه ، خوب هم میشه .

بیشتر بخوانید ...

تکلیف پسرانی که به خاطر شرایط اقتصادی نمی تونن ازدواج کنن چیه ؟

چرا ازدواج سخت شده و چرا خیلی ها خواستگار کم دارن

والدین سختگیر در ازدواج ، در گناهان جنسی فرزندشون شریکند

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

از بی همسری خسته شدم

سوال از دهه شصتی هایی که چشم انداز روشنی ندارند

ازدواج حلقه گمشده بعضی ها

پدر دختر مورد علاقم اعتقاد داره نمی تونم خرج یه زندگی رو بدم

خواستگار 38 ساله م به زور اطرافیان اومده جلو

کی قراره به یه زندگی خوب برسم ؟

خسته شدم، هر جا میرم همه میگن چرا زن نمیگیری ؟

بخدا منم دوست داشتم ازدواج کنم

سن ازدواج هر چی میره بالاتر انسان سختگیر و ریزبین میشه؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

رسومات دردسرساز و بی فایده ازدواج رو بشکنیم

عقد کنیم و تا زمان ایجاد شرایط ازدواج ، موافقید ؟

ائمه تاکید کردن به ازدواج آسان اما انگار گوش ما بدهکار نیست!

با آسون کردن شرایط ازدواج به خودمون کمک کنیم

اگه دختران و پسران در سنین پایین عقد کنن چه مشکلاتی داره ؟

کاش عقاید مردم جامعه طوری بود که بچه هاشون زود ازدواج کنن

ترس از ازدواج ، یکی از مشکلات ازدواج آسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج آسان (۵۶ مطلب مشابه)