سلام 

من یه دختر حدود ۲۵ ساله ساکن تهران هستم. به خاطر این که شرایطم خاص بود، خواستگار خوب برام پیدا نمی شد و اون هم به خاطر رفت و آمدهای کم خانواده من با بقیه بود. 

به توصیه این سایت رفتم نهاد رهبری و مرکز معرفی ازدواج توی چندتا دانشگاه ثبت نام کردم. حدود یک سال گذشته ولی از بین حدود ۱۰ مورد، مورد خوب شاید فقط یکی معرفی شد. 

دارم به این فکر می کنم که چنین جاهایی شخص مورد نظر من پیدا میشه اصلا؟ تا حالا تقریبا همه موارد پایین تر از سطح ما معرفی شدن و خانواده ام گاهی از این قضیه اظهار ناامیدی می کنه و این منو بیشتر ناراحت می کنه... 

من می خوام بدونم به نظرتون پسرهای مذهبی و از خانواده های خوب هم سطح ما (اجتماعی و اقتصادی) کجا ثبت نام می کنند؟ آیا این جور جاها چنین پسرهایی پیدا میشن؟ 

من خیلی نگرانم چون خانواده ام کلا مدلی هستند که به خاطر شغل پدرم با کسی خیلی رفت و آمد نداریم حتی مجلس زنانه با فامیل و همکاران مادرم و این ها هم نداریم و مادرم مخالف هستند. و خودم هم به خاطر کرونا حدود ۱۵ ماهه توی خونه هستم و نه دانشگاه می تونم برم نه سر کار که دیده بشم...قبلا توی مسجد دانشگاه فعال بودم ولی دیگه کرونا اومد و فعالیت ها تعطیل شد...

می ترسم سنم بره بالا...لطفاً بگید کجا برم ثبت نام کنم که اون طور که می خوام دیده بشم...

شرایط خانوادگیم کلا خوب هست و مذهبی هم هستیم و خودم هم در دانشگاه درجه یک تهران درس خوندم و دنبال یکی هستم که خیلی بهمون نزدیک باشه مخصوصاً عقیدتی و اقتصادی...نمی دونم کجا برم با چنین موقعیت هایی برخورد کنم؟


مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟

چکار کنم که برادر دوستم بیاد خواستگاریم؟

چرا من حتی یک خواستگار هم سطح خودم ندارم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)