سلام

 من یک دختر ۲۶ ساله هستم. ظاهر قشنگی دارم (اطرافیان میگن). خانواده خوب و آبرو داری دارم. تحصیلات خوب دارم. خانواده کم جمعیت  وضعیت مالی پدرم هم خوب هست و پدرم ماشین هم برای من خریده. به تازگی هم طرحم شروع شده و مشغول به کار شدم. خواستگار زیاد دارم امّا به جرات میگم هیچ کدوم شرایط شون به من نمی خورده، خواستگارهای من اکثراً یا دیپلم یا فوق دیپلم و لیسانس. بعضی ها خانواده های درب و داغون، وضعیت مالی پایین و غیره

حتی خواستگاری داشتم که هیچ جوره با من متناسب نبود و مادرو پدرش هم روی اون ها نشده بود برای خواستگاری همراهیش کنند ایشون زن داداشش رو فرستاده بود خونه مون. زن داداشش بنده خدا هم کاملاً منتظر شنیدن جواب رد بود، فردای اون روز خواستگار محترم تشریف آوردن با اعتماد به نفس بالا می‌پرسیدن که چرا جواب رد دادین! 

یا حتی سه مورد دیگه هم بوده که به خاله و عمه و دایی سپرده بودند و اون ها هم خودشون رد کرده بودند و ما بعدها فهمیدیم و گفتن به شما نمی خورده دیگه نگفتیم بهتون. یعنی می خوام بگم که فکر نکنید فقط از نظر من مناسب نبودند از نظر بقیه هم همین طور بوده.

می دونم ممکنه فکر کنید من خیلی پر توقع هستم و خودم رو خیلی بالا می بینم امّا باور کنید این طور نیست من فقط دوست دارم با پسر همسطح خودم ازدواج کنم، واقعاً توقع زیادی هست؟،حتی به خواستگاری هم جواب مثبت دادم (این مورد تا مرحله بله برون پیش رفت) که شغل و درآمدی نداشت وضعیت مالی خانواده اش هم طوری نبود که زیاد حمایتش کنند امّا از نظر تحصیلی و فرهنگی و سطح خانوادگی تقریباً شبیه بودیم و خط فکری یکسان و اهداف مشترک داشتیم که بعد از مدتی به دلیل خیانت آقا پسر که البته از ابتدا هم زیاد ادعا می کرد عاشق من بوده همه چیز به هم خورد و تموم شد.

هر چی همکلاسی و فامیل و دوست و آشنا هست که شرایط شون مثل من هست اون ها چشم شون من و امثال من رو نمی بینه و خواهان دختران پولدارتر و خلاصه شرایط بهتری هستند.

من فکر می‌کنم این تبلیغات منفی که؛ شوهر نیست! بی تاثیر نبوده و بعضی پسرها و خانواده هاشون فکر می‌کنند همین که صرفاً خواستگار یک دختر باشند، دختر مذکور و خانواده اش باید دست بوس آقا باشند و دخترشون رو پیش کش کنند.

غیر از این یک مورد چه دلیلی می تونه وجود داشته باشه که من حتی یک خواستگار هم سطح خودم ندارم؟ 


پیشنهاد:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟

چکار کنم که برادر دوستم بیاد خواستگاریم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)