سلام

من یه دختر مذهبی هستم و در چنین خانواده ای هم بزرگ شدم و روی مسائلی مثل رابطه با نامحرم بسیار حساسم. یک موردی هست که ذهن من رو خیلی درگیر کرده.

من دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی هستم و ما امسال یک المپیاد دانشجویی داریم. من برای آزمایش هامون چون با کسی در المپیاد خیلی آشنا نبودم به جز برادر یکی از دوستانم که هم المپیادی من بودن اما چند ترم بالاتر بودن و سن شون هم ۳-۴ سالی از من بزرگ تر هست و فرد مذهبی هستند اما نه افراطی. دیدن من تنهام به من پیشنهاد دادن که برم تو تیم اون ها که با ۳ تا دوستاشون بودن. 

کم کم تو آزمایشگاه شیمی که باهاشون شروع به کار و تحقیق کردم احساس کردم یک حس علاقه ای بین من و ایشون ایجاد شده. این آقا زمانی که من کلاس نهم بودم و می رفتم خونه دوستم و ایشون هم دبیرستانی بودن خیلی جاها در درس به بنده کمک میکردن. خانواده هم در جریان بودن. یا اینکه در بعضی مسائل مثلا کسی در راه مدرسه مزاحمت برام ایجاد میکرد اگر ایشون حضور داشتن از من دفاع میکردن. 

حالا هم در تیم خیلی ارزش و احترام قائل هستن. و سعی میکنن من بین ۴ پسر تو گروه احساس ترس و خجالت نکنم. البته کلا برای همه خانم ها احترام و ارزش قائل هستن. اما من احساس میکنم یک علاقه ی خاصی بین بنده و ایشون هست و یک جورایی دوست دارم همسر آینده من باشن اما همه ش سر درگم هستم که شاید خوب نباشن، این آقا برای گروه المپیاد شماره من رو دارن اما فقط درباره المپیاد در حد ضرورت با من حرف میزنن . 

منم همه ش منتظرم یک جوری بیان خواستگاری اما. نمی‌دونم چیکار کنم خجالت میکشم به دوستمم بگم که به برادرش علاقه مند شدم، نمی‌دونم این کار آیا درسته یا این علاقه که من دارم خانواده ی منم خیلی از این آقا تعریف می‌کنن اما اصلا موقعیت پیش نمیاد. همه ش میگم نکنه ایشون کسی رو دارن اما تا جایی که میدونم خیلی از رابطه با جنس مخالف خوش شون نمیاد و تا حالا ندیدم با دختری باشن اما احساس میکنم به من علاقه دارن.

نمی‌دونم چیکار کنم این آقا بدونه من دوست دارم بیاد خواستگاریم چیکار کنم؟


مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)