سلام

امیدوارم حال همه ی شما عزیزان که این پست رو میخونید خوب باشه.

همونطور که از تیتر سوال مشخصه میخوام در مورد خواستگاری هایی صحبت کنم که مثلا خواستگار میره و هیچ خبری ازش نمیشه یا زنگ میزنن میگن ببخشید ان شاء الله دخترتون خوشبخت  بشه!!!! یا واسطه جواب منفی رو  از طرف خانواده آقا پسر بهتون میگه...

اول اینو بگم که من خودم یه دختر خانم هستم که از قضا مجرد هستم ولی میخوام در مورد خواستگاری هایی بگم که برای برادرم رفتیم و به جرأت میتونم بگم در نود و نه در صد ما خانواده دختر رو نپسندیدیم. سریع میرم سر اصل مطلب دیگه.

۱) اولین جایی که برای برادرم رفتیم ‘دختر خانم همون جلسه اول گفت به برادرم که من قبلا با داداشم و دوست دخترش رفتیم یه مهمونی مختلط بعد چند جلسه گفت من تو اون مهمونی روسری ام رو برداشتم بعد گفت رقصیدم ... یا اینکه برادرم بهش گفته بود باید حجابت رو رعایت کنی ولی علی رغم نظر برادرم مثلا میرفتیم میدیدیم یه دامن کوتاه پوشیده یا مثلا مادرش از همون اول هم مشخص بود دخالت میکنه هم اهل تیکه انداختن بود و اینکه بعدا خود برادرم فهمیدن که هم موهاش رو رنگ کرده ، هم دماغ عمل کرده که ما اگه نمیگفتیم به روی خودشون نمی اوردند یا رفتار هایی داشت که با فرهنگ اکثر خانواده ها مغایرت داشت.

با اینکه در کل بد نبود خانوادش مخصوصا پدرش جور نشد و بالاخره  با کمال احترام برادرم گفتن نه. حتی بعد از به هم خوردن هم دو بار مادرشون به گوشی داداشم زنگ زدن یه بار با توپ پر یه بار هم برای معذرت . خلاصه خودشم فهمیده بود تو به هم خوردن این وصلت مقصر بوده. و با اینکه برخورد و پذیرایشون مخصوصا پدر خانواده خوب بود ولی نشد.

۲) یه جا دیگه مامان و بابا به همراه برادرم و واسطه رفتن خواستگاری که دلیل به هم خوردنشون به شدت مربوط به بی سلیقگی اون خانواده بود. برا اون همه ادم یه قندون بود بعد باباهه رفت یه قندون از اینایی که تو پیکنیک میبریم استیل هستن اوردش بعد با دست مبارک از اون قندون قند میریخت تو این یکی یعنی این خانواده مخصوصا خانوماشون اونقدر بی سلیقه بودن که یه دو تا قندون از قبل پر نکردن ... یا بدتر از اون مادرم اتفاقی چشمش به لوستر افتاد دید تار عنکبوت بسته!!! یعنی تو این خونه کسی نبود یه دست به اون لوستر بکشه یا اینکه از قبل میدونستن ما چه ساعتی میریم ولی  اصلا خونه  اماده نبود ... یا افتضاح تر اینکه این خانواده یه پسر  فوق العاده بی ادب داشتن که تو اون جمع با اون همه بزرگتر همش مزه های خیلی زشت میپروند با اینکه بیست و خورده ای سال داشت.

یا دختر خانم و خواهر و برادر محترم نشسته بودن تو جمع بعد هی با هم پچ پچ میکردن میخندیدن یه سری که مامامنم میگه کلا از خنده بلند شدن رفتن تو اتاق . اینقدر رفتارشون بد بود که خود پدر خانواده بعدا از واسطه به خاطر رفتار بد بچه هاش معذرت خواهی کرد...

۳) یه سری هم که مامانم رفتن خونه یه نفر با عمه ام  برا دیدن دختر خانم ، مامانم میگه مادره ظرف میوه رو آورده گذاشته جلو ما میگه تعارف نمیکنم خودتون بردارید دیگه ! آخه زن حسابی خودت باشی دست میندازی تو ظرف میوه برداری ؟ یا چند تا حرکت بد دیگه.

۴) یه جا دیگه هم رفتیم دختر و خانوادش عالی، یعنی بیست بودن و دختر از نجابت و خانمی و تا حدی زیبایی چیزی کم نداشت ولی خب کمی تا حدود زیادی چاق بودن و لباسی که پوشیده بودن اصلا مناسب اندامشون نبود . یعنی یه مانتو پوشیده بودن تنگ بعد خب چربی های اطراف شکمشون کاملا نمایان در صورتی که  میتونستن یه سارافون یا مانتوی خوشگل تر بپوشن که برادر منم خب خوشش می اومد , با اینکه برادرم میگفت خیلی نجیب بود  نتونست کنار بیاد یعنی به دلش نشست ولی خب ان شاء الله خوشبخت بشه. البته برادر من لاغر اندام هستن.

۵) یه جا دیگه هم زنونه رفتیم خواستگاری که خواهر دختر خانم اینقدر صحبت میکردن که مهلت به بقیه نمیدادن ... و اینکه اونا تهران بودن و ما کرج و برادرم هم قصد زندگی در کرج دارن که مادر دختر گفت نه کرج دوره من نمیتونم از دخترم جدا بشم! خلاصه به خاطر دو ساعت راه خواستگار خوب دخترشون رو پروندن.

۶) یه جا هم رفتیم دختر خانم همون جلسه اول به داداشم گفته بود نماز نخونی منتفیه آخه عزیز دلم بذار پسر شما رو بپسنده یه چند جلسه برید بیایید از هم خوشتون بیاد بعدا بگو. یه خورده سیاست به خرج بدیم تو برخوردمون. البته مسایل دیگه هم بود که باعث شد جور نشه.

خلاصه اینا یه سری از مواردی بود که ما رفتیم خواستگاری و از طرف ما پسند نشد. حالا از اقا پسر های محترم سایت که رفتن خواستگاری و دختر خانم هایی که مثل بنده برای برادرشون رفتن خواستگاری و خب جور نشده خواهشمنم علتش رو بگن تا بقیه استفاده کنند و پند بگیریم.

در آخر به خاطر طولانی بودن و غلط تایپی حلال کنید. قصد من فقط کمک بود امیدوارم به قشری برنخورده باشه.


مرتبط با تربیت جنسی دختران:

نگران عواقب خودارضایی دختر 9 ساله ام هستم

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

خدا یه دونه میکاره تو شیکم مامان

یه دختر 6 ساله دارم که موقع خواب ...

دختر 5  6 ساله رو چطوری با پرده بکارت آشنا کنیم؟

مادر سرزمینم، مسائل جنسی رو به دخترت آموزش بده

چه باعث می شه که دختر 3 ساله با آلتش بازی کنه؟

پاسخ به سوالات جنسی یه دختر 5 ساله

آموزش به کودکان در مورد آزار جنسی

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم؟

دختر 8 ساله ای دارم که دور از چشم ما ...

یه دختر شش ساله دارم که خودارضایی میکنه

سهل انگاری بدی کردم، زندگی دختر خردسالم نابود میشه؟

به دخترهای 10 الی 14 ساله چه اطلاعاتی باید بدم؟

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند؟

چه زمانی باید نگران این باشم که ممکنه دخترم به خودارضایی روی بیاره؟

دختر 5 ساله م ما رو در حال رابطه ی کامل دید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)