سلام
اینکه چه اتفاقی باعث می شه تا یک دختر 3 ساله با آلت خود بازی کند تا جایی که خود را به حالت ارضا برسونه، و این عمل زشت رو به طور پنهان سالیان سال ادامه بده  ، میگم 3 ساله چون قبل از اون رو به خاطر ندارم. چه چیز باعث این اتفاق؟ وقتی دلیلی پیدا نمی کنم به این فکر می کنم که آیا خدا خواسته که این حالت در کودکی وجود داشته باشه این عمل زشت که گناهیست بزرگ؟!!!  تا یه زمانی نمی دونستم عملم چیه و گناه فقط می دونستم زشته . خیلی وقت ها سعی کردم ترک کنم اما نشد تا 29 روز پیش که با انجمنی در رابطه با خودارضایی تو فیس بوک آشنا شدم، نا امیدانه دوباره برای ترک تصمیم گرفتم اما این بار خدا خیلی کمکم کرد. با وجود وسوسه های به وجود اومده الان 29 روز شده و من خوشحالم.  امیدوارم خدا تنهام نذاره که نمیتونم. با این حال میخوام بدونم که چه چیز میتونه باعث این اتفاق در کودکی باشه؟ ممنون میشم جوابم رو بدید.

پاسخ :
سلام
ممکنه در اثر یه اشتباه یا اتفاق ، حس خوشایندی رو در همون دوران تجربه کرده باشید و اون رو ادامه داده باشید . 

مثلا وقتی مادرتون شما رو در حمام شستشو میداده ، ناخواسته آلت شما رو لمس کرده باشه و همون طور که گفتم حس خوبی به شما دست داده باشه . بعد برای این که اون حس خوب رو دوباره تجربه کنید خودتون دست به کار شدید .
ممکنه با خاروندن اون نواحی چنین حسی رو تجربه کرده باشید .
ممکنه در دستشویی و با فشار آب اون حس رو تجربه کرده باشید .
ممکنه علتش شوخی های نابجای خانم های فامیل بوده باشه .
ممکنه نرمی لباس زیر و برخورد اون با آلت ، منشاء ایجاد اون حس بوده باشه .
موفق باشید


مرتبط با تربیت جنسی دختران:

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

خدا یه دونه میکاره تو شیکم مامان

یه دختر 6 ساله دارم که موقع خواب ...

دختر 5  6 ساله رو چطوری با پرده بکارت آشنا کنیم؟

مادر سرزمینم، مسائل جنسی رو به دخترت آموزش بده

پاسخ به سوالات جنسی یه دختر 5 ساله

آموزش به کودکان در مورد آزار جنسی

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم؟

دختر 8 ساله ای دارم که دور از چشم ما ...

یه دختر شش ساله دارم که خودارضایی میکنه

سهل انگاری بدی کردم، زندگی دختر خردسالم نابود میشه؟

به دخترهای 10 الی 14 ساله چه اطلاعاتی باید بدم؟

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند؟

چه زمانی باید نگران این باشم که ممکنه دخترم به خودارضایی روی بیاره؟

دختر 5 ساله م ما رو در حال رابطه ی کامل دید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه)