سلام
تو رو خدا یکی کمکم کنه. یه دختر 6 ساله دارم که حس میکنم یه مدت موقع خواب دستش رو میبره سمت شورتش و نفساش یه جوریه.

میدونم تو این سن خودارضایی وجود نداره اما میترسم بخاطر کنجکاوی سمتش بره و براش یه عادت بشه. نمیدونم چه جوری باهاش برخورد کنم. تو رو خدا جوابمو بدید. در ضمن من و همسرم 2 ساله که از هم جدا شدیم و پول بردن پیش مشاوره رو هم ندارم.

پاسخ :
سلام

 چنین رفتار می تونه سه منشاء داشته باشه :

1 - از دوستانش یاد گرفته

2 - موقع شستشو در دستشویی یه احساس لذت بهش دست داده و برای تجربه ی دوباره ی اون احساس از دستانش کمک می گیره . میشه گفت ریشه خودارضایی در خیلی از دختران مبتلا همینه . شیر آب رو باز می کنه و به قصد شستشو روی خودش میگیره . اگه آب گرم باشه که دیگه بدتر . با این کار یه احساس خوشایند بهش دست میده غافل از این که اون کار براش ضرر داره .

3 - ممکنه موقع استحمام اون احساس لذت رو تجربه کرده . پس به شما هم پیشنهاد می کنم هرگز با دست خالی و صابونی روی بدنش دست نکشید . برای شستشوی آلتش هم از لیف استفاده کنید . حتی الامکان مدت زمانی که آلتش رو لیف می کشید باید خیلی کوتاه باشه . در حد یک حرکت سریع . چون نمیشه اون قسمت رو به دلیل خطر تحریک شدن ، چند بار لیف کشید پیشنهاد می کنم لیف رو حسابی صابونی کنید به طوری که با همون یک حرکت مقدار زیادی کف روی اون ناحیه بمونه و حدود 1 دقیقه بعد آب بکشید .

اگه فقط موقع خواب این کار رو می کنه ، تا خسته نشده و خواب آلودگی رو در چهره اش مشاهده نکردید اون رو به رخت خواب نفرستید . 
 صبح هم به محض بیدار شدن باید با ترفندی از رخت خواب جداش کنید .

موفق باشید


مرتبط با تربیت جنسی دختران:

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

خدا یه دونه میکاره تو شیکم مامان

دختر 5  6 ساله رو چطوری با پرده بکارت آشنا کنیم؟

مادر سرزمینم، مسائل جنسی رو به دخترت آموزش بده

چه باعث می شه که دختر 3 ساله با آلتش بازی کنه؟

پاسخ به سوالات جنسی یه دختر 5 ساله

آموزش به کودکان در مورد آزار جنسی

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم؟

دختر 8 ساله ای دارم که دور از چشم ما ...

یه دختر شش ساله دارم که خودارضایی میکنه

سهل انگاری بدی کردم، زندگی دختر خردسالم نابود میشه؟

به دخترهای 10 الی 14 ساله چه اطلاعاتی باید بدم؟

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند؟

چه زمانی باید نگران این باشم که ممکنه دخترم به خودارضایی روی بیاره؟

دختر 5 ساله م ما رو در حال رابطه ی کامل دید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه)