سلام

دختری 11 ساله دارم که به تازگی درباره مسائل جنسی بهش اطلاعات دادم خیلی کم . از وقتی بهش گفتم دخترا بکارت دارن و برای چیه بیرون نمیاد ! فقط با من میاد ! تو خونه از برادرش میترسه .از همه پسرا میترسه ....

بیرون رفتنی و تو جمعی که پسرا هستن یک دستشو میده به من و دست دیگه شو میذاره رو التش !!!

باعث خجالت شده... همه میگن چرا اینکارو میکنی ....میگه میترسم ...مامان این جور گفته ... اومدم بهش گفتم دیگه این جوری هاهم نیست .... ولی به حرفم گوش نمیده همیشه یه دستش رو التشه !!!! چه رفتاری بکنم تا این کارشو ترک کنه !!
ممنون


مرتبط با تربیت جنسی دختران:

خدا یه دونه میکاره تو شیکم مامان

یه دختر 6 ساله دارم که موقع خواب ...

دختر 5  6 ساله رو چطوری با پرده بکارت آشنا کنیم؟

مادر سرزمینم، مسائل جنسی رو به دخترت آموزش بده

چه باعث می شه که دختر 3 ساله با آلتش بازی کنه؟

پاسخ به سوالات جنسی یه دختر 5 ساله

آموزش به کودکان در مورد آزار جنسی

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم؟

دختر 8 ساله ای دارم که دور از چشم ما ...

یه دختر شش ساله دارم که خودارضایی میکنه

سهل انگاری بدی کردم، زندگی دختر خردسالم نابود میشه؟

به دخترهای 10 الی 14 ساله چه اطلاعاتی باید بدم؟

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند؟

چه زمانی باید نگران این باشم که ممکنه دخترم به خودارضایی روی بیاره؟

دختر 5 ساله م ما رو در حال رابطه ی کامل دید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه)