سلام
من چند ماه پیش در یک مکانی بودم که متعلق به دوستم هست ناخودآگاه پسری رو دیدم که این پسر همسایه روبروی کافی شاپ دوستم میشه و نگاهمون بهم گره خورد من قبلا از این پسر خوشم میومد پسر خیلی مغرور و نجیبی هست .
اونروز که اتفاقی همدیگه از پشت شیشه کافی شاپ دوستم دیدم  یکسره به همدگیه  زل زدیم نگاه کردیم بطوری خیره شدیم که اون چشم برنمیداشت از من .من هم بدون هیچ گونه لبخند یا حرکتی فقط محو تماش بودم و خیره و مسخ نگاهش شده بودم یعنی بهتر بگم هردومون
چند ماهی گذشت و دیگه ندیدمش تا اینکه دوباره تو یک روز بارانی برای بار دوم دیدمش.
 این بار هم عین دفعه قبل بیشتر بهم خیره شدیم نگاه طولانی تر و نافذی به هم داشتیم اینبار هم من مسخ نگاه او شده بودم بدون کوچکترین حرکتی از جانب حتی من لبخندی بر لب نداشتم چون محو نگاهش بویم .تا اینکه ایشون در آخرین لحظه لبخندی زد و از پشت شیشه بصورت لب خوانی سلام کرد و دست تکون داد من هم بی درنگ لبخند زدم و سلام کردم ...از اون روز تا حالا ندیدمش و کلی سوال توذهنم هست که اگه ایشون از من خوشش نمی اومد دلیلی نداشت که یکسره نگاهم کنه و میتونست زود سرش برگردونه یا اگه فکر میکرد من متاهلم زود نگاهش رو میدزدید.
بعدها از طریق دوستم مطلع گشتم که خواهره این آقا مربی بنده در یه کی از دروس آموزشگاهی بوده که چندماه پیش به آموزشگاه میرفتم ولی من حتی خواهر ایشون فقط چندباری دیدم و دیگه ندیدم چون منزل خواهرشوناینجا نیست و متاهلن

من هفته ای یکبار یا دوبار به کافی شاپ دوستم سر میزنم و همیشه نیستم اونجا
قبلا گاهی اوقات ایشون رو موقع بیرون آوردن ماشینشون از پارکینگ میدیم بدون هیچ نگاه و توجهی از جانب ایشون به اطراف چندمدتی هست که ایشون نیستن یعنی یه موقع من هستم ایشون نیستن و بالعکس.
بنظر شما دوستان آقایون و خانومای محترم این حس ممکنه  از جانب ایشون هم باشه  ؟
ممکنه چون من لبخندی به لب نداشتم حس کنن که من ازشون خوشم نیومده ؟؟؟ولی نگاه ایشون گواه بر علاقه میداد
شرایطی ندارم که بخوام هر رزو به دوستم سر بزنم .دوستم با این آقا در عالم همسایگی سلام و احوالپرسی دارن و تا جایی که دوستم میدونه هیچ کسی تو زندگی ایشون نیست.

مرتبط با عاشق شدن و عاشق کردن:

چرا بعضی از آقایون دیر میفهمن که عاشق شدن؟

چطور یکی میتونه تا آخر عمرش تنها عاشق یک نفر بمونه؟

چرا عاشق هیچ پسری نمیشم؟

تا الان هیچ پسری عاشقم نشده

پسران ، چه جوری عاشق میشن ؟

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

آیا عاشق شدن دخترها با پسر ها فرق دارد؟

هنوز هم کسی مثل قدیما عاشق میشه ؟

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

آدم چطوری بشه یعنی عاشق شده ؟

عاشق پسری شدم که هیچ سنخیتی باهاش ندارم

ما پیر شدیم اما دریغ از یه عشق و عاشقی

توصیف معشوق از چشم عاشق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)