سلام
من یه دختر هستم که خدا رو شکر از بچگى مشکل مالى نداشتم و همیشه همه چى در اختیارم بوده.خلاصه بگم سرم از بچگى تو درس و کتاب بوده و با کسى نبودم... بیشتر زندگیم واسه درس زحمت کشیدم . نمیدونم چى شد عاشق شدم . عاشق یکى دقیقا بر عکس خودم .

معتاده ، درس نخونده ، پول نداره ، خانواده با فرهنگى نداره و ... . نمیدونم چى شد ازش خوشم اومد حتى اینم نمیدونم از چی این ادم خوشم اومده ؟

اونم خیلى دوستم داره و رفته واسه ترک مواد .  نمیتونم از فکرش در بیام اون نمیدونه که منم دوسش دارم (باهاش حرف زدم ولى فکر میکنه آویزونه نمیدونه منم عاشقش شدم)

از طرفى هم چون پدرم تو شرکت کار میکنه همکاراش براى پسر یا اشناهاشون منو از بابام خواستگارى میکنن.انصافا شرایط همشون خوبه .

(البته هیچکدومشون منو بخاطر خودم نمیخوان مطمئنم بیشتر بخاطر موقعیت پدرمه) ولى من دلم پیش یکى دیگست که مطمئنم با اون بودن فقط تو خواب امکان داره

کمکم کنید. من کسى رو ندارم باهاش درد دل کنم . 

راه درست چیه؟ چیکار کنم؟ دیگه حوصله درس و دانشگاه رو هم ندارم واقعا گیجم . (اگه بخوام ازدواج هم بکنم 2 تا مسئله هست یکى اینکه عاشق یکى دیگه هستم و نمیتونم کس دیگه اى رو تحمل کنم دوم اینکه اون خواستگارایى که گفتم منو بخاطر خود خودم نمیخوان)
ممنون


مرتبط با عاشق شدن و عاشق کردن:

چرا عاشق هیچ پسری نمیشم؟

تا الان هیچ پسری عاشقم نشده

پسران ، چه جوری عاشق میشن ؟

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

آیا عاشق شدن دخترها با پسر ها فرق دارد؟

هنوز هم کسی مثل قدیما عاشق میشه ؟

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

آدم چطوری بشه یعنی عاشق شده ؟

ما پیر شدیم اما دریغ از یه عشق و عاشقی

توصیف معشوق از چشم عاشق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)