سلام

وقتی آدم عاشق کسی میشه چه حسی به اون شخص داره ؟ قابل توصیف هست اصلا ؟ چقدر دوستش داره ؟ به همون اندازه هست که مادر و پدر و دوست داره یا بیشتر ؟ اون حسی که میگن  دلم براش تنگ میشه واقعیه ؟ آدم دلش تنگ میشه واقعا ؟

وقتی که عاشق فردی میشی مثلا قد کوتاه باش ؟ زشت باشه ؟ زال باشه ؟ کچل باشه ؟ خوشکل باشه ؟ خوشتیپ باشه؟ قد بلند باشه؟ اندامی باشه ؟ لاغر باشه؟ چاق باشه ؟ بازم دوستش دارید ؟ عیب هاش به نظرتون میاد ؟ یا نه ؟

وقتی عاشق میشید اون فرد رو چطوری میبینید به چشم یک فرد خیلی خوب که شبیه اون هیچ جای دنیا نیست ؟ تکه توی دنیا ؟ زیبا تر ازش به چشمتون میاد ؟

شما که عاشقشی وقتی زن و مرد های دیگه رو میبینی نمیگی این شوهرم این زنم این طوریه اون طوریه یا واقعا احساس خاصی بهش دارید ؟

خیلی خیلی معذرت می خوام همچین سوال های مسخره ه ای پرسیدم ولی کنجکاو شدم شرمنده به خدا

خیلی ممنون از نظرات تون


مرتبط با عاشق شدن و عاشق کردن:

چرا عاشق هیچ پسری نمیشم؟

تا الان هیچ پسری عاشقم نشده

پسران ، چه جوری عاشق میشن ؟

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

آیا عاشق شدن دخترها با پسر ها فرق دارد؟

هنوز هم کسی مثل قدیما عاشق میشه ؟

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

آدم چطوری بشه یعنی عاشق شده ؟

عاشق پسری شدم که هیچ سنخیتی باهاش ندارم

ما پیر شدیم اما دریغ از یه عشق و عاشقی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)