سلام
رفقا شاید این حرفی که میخوام بزنم رو وقتی ببینید بهم بخندین اما واقعیته میخوام بدونم. اونم اینه که من اصلاً نمیدونم عشق چیه و آدم چطوری بشه یعنی عاشق شده. اینهمه که تو فیلما و سایتا و اخبار روزنامه ها و حتی مطالب همین سایت از عشق حرف میزنن. اما من نمیدونم عشق چیه؟

نمیگم دوست داشتن رو درک میکنم چون آدمیزاد نمیتونه محبت رو کلاً نفهمه چیه. منم مثل همه آدما یه سریا رو دوست دارم یه سریا رو نه حتی از یه سری آدما بدم میاد. همون آدمایی که دوسشون دارم هم ممکنه یه وقتایی یه کارایی بکنن یه حرفایی بزنن که منو ناراحت کنن ازشون بدم بیاد حتی چند روز باهاشون حرف نزنم. که خب تا این حدش طبیعت آدماس.

حالا نمیدونم به اینا میگن عشق یا نه؟! آخه خیلی چیزایی که به اسم عشق و حالات افراد عاشق میخونم و می بینم و میشنوم اصلاً درکش نمیکنم که یعنی چی!؟

حالا فوقش من پسر از یه دختری خوشم اومده باشه هم از اخلاق و رفتارش هم از ایمان و حیاش هم از قیافش خوشم بیاد اما اون دخترخانم به هر دلیلی بهم جواب رد بده. خب بله ممکنه من ناراحت بشم چند روزی برم تو خودم دپرس بشم افسرده بشم برای چند روز فقط.

اما اینکه مثلاً برم اسید بردارم بپاشم رو صورت دختره چون بهم جواب رد داده یا مثلاً برم خونشون با چاقو بزنم درب و داغونش بکنم یا روزی که عروسی کرد برم مجلسشو به هم بزنم یا برم پدر خودشو و شوهرشو در بیارم یا از اون طرف یه بلایی سر خودم بیارم مثلاً خودکشی کنم خودمو از بلندی پرت کنم پائین و از اینطور کارا اصلاً برام قابل درک نیست.

آخه اون دختر هر چقدر هم خوب و نجیب هر چقدر هم زیبا هر چقدر هم با اخلاق به هر حال حوری بهشتی که نبوده. اونم به هر حال یه دختری بوده تو همین کره زمین که یه آدمه مثل بقیه آدمای دیگه که قطعاً نکات منفی ای هم داشته و مثل ایشون یا بهتر از ایشون زیادن.

یا اینکه مثلاً اگه یه روز با اونی که دوس دارم حرف نزنم دیگه مثل اینکه دنیا رو سرم خراب شده باشه رو نمیفهمم اصلا.

خلاصه خیلی از چیزایی که به عنوان عشق و عاشقی میخونم و می بینم و میشنوم برام قابل درک نیست.

حالا شما دوستان و رفقا بگین من این حالتی که دارم طبیعی هستم یا نه!؟ عیب از منه یا از اونایی که عاشق میشن!؟ اصلاً چطور میشه یکی عاشق یکی دیگه میشه!؟ عشق واقعی نشونه هاش چیه!؟

مرتبط با عاشق شدن و عاشق کردن:

چرا عاشق هیچ پسری نمیشم؟

تا الان هیچ پسری عاشقم نشده

پسران ، چه جوری عاشق میشن ؟

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

آیا عاشق شدن دخترها با پسر ها فرق دارد؟

هنوز هم کسی مثل قدیما عاشق میشه ؟

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

عاشق پسری شدم که هیچ سنخیتی باهاش ندارم

ما پیر شدیم اما دریغ از یه عشق و عاشقی

توصیف معشوق از چشم عاشق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)