سلام

یه سوالی خیلی ذهنم رو درگیر خودش کرده. بیشتر پسرها، (همه شون رو نمیگم) یا حداقل پسرهایی که من توی زندگیم باهاشون مواجه میشم تا وقتی که توی زندگی شون هستم (منظورم دوست بودن نیست-کلا تا وقتی که باهاشون به نحوی در ارتباطم) احساسی بهم نشون نمیدن و حرفی از اینکه بهت حسی پیدا کردیم یا دوستت داریم نمیزنن، ولی به محض اینکه اون ارتباط تموم میشه یا چند وقت میگذره یا دیگه توی زندگی و دور و برشون نیستم تازه بعد مدتی یادشون میفته که فلانی ما بهت علاقمند شدیم. یعنی درست وقتی که من دیگه بهشون علاقه ای ندارم و کاملا از ذهنم و دلم پاک میشن، این ها تازه یادشون میفته عاشق شدن.

نمیدونم در ارتباط با بیشتر دختر و پسرها این طوره یا اینکه نه فقط در رابطه با من این اتفاق افتاده یا میفته. آخه این سناریو مرتب توی زندگی من تکرار میشه. اگه توی زندگی خیلی هاتون اینطور بوده یا هست که فقط دلیلش رو ممنون میشم بنا به تجربه تون بگید، که چرا آقایون دقیقا دیر میفهمن عاشق شدن و بعد تموم شدن رابطه و گذشتن چند وقت و  ندیدن دختر مورد نظر احساس پیدا میکنن.

اگر هم در مورد فقط من این طوره لطفا بازم از روی تجربه تون بهم بگید که اشکال کار من چیه و مشکل من کجاست؟ چیکار کنم وقتی توی زندگی شون هستم بفهمن مورد علاقه شونم و نه وقتی که به کل از یادم رفتن و برام بی اهمیت شدن. شاید واقعا مشکلی هست یا یه جای کار مشکل داره که بعد رفتنم و ندیدن شون و بی حس شدنم نسبت بهشون اونا تازه حس پیدا میکنن.


مرتبط با عاشق شدن و عاشق کردن:

چرا عاشق هیچ پسری نمیشم؟

تا الان هیچ پسری عاشقم نشده

پسران ، چه جوری عاشق میشن ؟

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

آیا عاشق شدن دخترها با پسر ها فرق دارد؟

هنوز هم کسی مثل قدیما عاشق میشه ؟

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

آدم چطوری بشه یعنی عاشق شده ؟

عاشق پسری شدم که هیچ سنخیتی باهاش ندارم

ما پیر شدیم اما دریغ از یه عشق و عاشقی

توصیف معشوق از چشم عاشق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)