سلام خسته نباشید امیدوارم بخونیدش شاید طولانیه ولی حداقلش داستان جالبیه!!!
خوب بی مقدمه وارد بحث میشم

از دختری که به هیچ عنوان نمیدونم واسه چی خوشم اومد!!!! نخواستم باهاش دوست شم ولی خوب فهمید دوستش دارم!! من فقط تحقیق کردم بدون اینکه یک کلمه با خودش حرف بزنم!!!! تو این مدت تحقیق متاسفانه اصلنا اونجور که فک میکردم نبود!!! دختری که با پسرا راحته !! ( الانم اینو مینویسم به خودم میگم کجا راحته الکی میگی ولی واقعا راحته!!) درساش کاش در حد ده بود همه نمره ها ۴ ، ۵ !!! (تقریبا هر ترم مشروط شده ولی نمیدونم چطور هنوز هس)

با اینکه نشون میده پولداره ولی وضع مالیشون اون حد نیست و ما ازونا خیلی سرتریم!!  البته بهتره بگم خیلی ولخرجه!!

با اینکه شاگرد اول کلاسمون هستم و دخترای دیگه برای سوال و جواب و جزوه میان پیشم این دختر خانم همه جزوه هارو از پسرای دیگه میگیره بعضی وقتا میگم خوب شاید غرورش نذاره ( شایدم بخودش میگه بذار بره گم شه 😁 ) با من صحبت نمیکنه ولی چرا با پسرای دیگه انقدر راحته خوب !!! . ولش کن

خلاصه نمیدونم چطور شد عاشق اینطور دختری شدم !! من تصمیم گرفتم فراموشش کنم چون نه از نظر خودم و نه از نظر دوستم بهم نمیایم!!! حالا جدای نظر خود دختر خانوم!!! ( البته دوستم میگفت تو انقدر عاشقی مثل فیلما میتونید با هم باشید اگه یکم من یکم اون عوض شیم!!! اولش منو فکر برد ولی فک کنم عملی نباشه))

خلاصه خیلی تلاش واس فراموشی کردم الان بیشتر از دو ساله دارم فراموشش میکنم !! هنوز هنوزم با یک کاره دختر خانوم که بنظرم اشتباهه ناراحت میشم تا چن وقت به خودم میگم کاش میگفتم چرا این کارو کردی ولی واقعا من چکارشم!!!!

خلاصه شاید نسبت به اوایل تقریبا کمی احوالم بهتر بود ولی این چند روزه دائما یک خوابو هر شب میبینم و دوباره احوالم از اول بدتر شده!!!!

قبل از سوال کمی هم از خودم بگم من پسری هستم که مذهبی نیستم هر از گاهی نماز میخونم و البته روزه هام همش گرفتم!! خدا قبول کنه!!

از نظر شأن اجتماعی بخاطر پدرم از درجه خوبی برخورداریم البته منو هیچکس نمیشناسه!! و هر کی منو میبینه میگه اصلا بهت نمیاد پسر این شخص باشی !! ( روراستش قیافم به لاتهای چاله میدون میخوره بیشتر😐)

متاسفانه اخلاق بدم هم یکم تنبلم و خیلی بدجور ببخشید عاشق پولم و کمی هم اًدم سختگیریم!!!

فکر نکنم دیگه چیزی واس گفتن باشه البته قبل  اصل سوال خوابم هم بگم  تکمیل شه : چیز ساده ایه خواب میبینم توی اتوبوس که مقصدش بنظر خیلی مسافتش زیاده پر آدمه من دنبال اون دختر خانومم و پیداش هم میکنم ولی فقط از دور میبنمش!! و همش هم اونجا میپرم هی میگم این سری میرم باهاش صحبت کنم ولی تو خوابمم نشده با هم بحرفیم!!!! حالا من از شما سوالم اینه واس فراموشی همچین شخصی چکار کنم ؟؟

گفتنش راحته هفت حرفه ! ولی این چن سال زندگی منو خراب کردن نمیخام بقیشم اینطور باشم!!

نگید فکرشو نکنو اینجور چیزا چون رفتم فایده نداشت البته این خوابم خیلی منو عقبگرد برد !! بزور دوسه قدم جلورفته بودم ده قدم عقب برم گردوند .

مثل اینکه زیادی حرف زدم  ولی الان دیگه دنبال کسی ام ی روز بشینم باهاش صحبت کنم !! حتی اگر به هیچ نتیجه نرسم!!
ببخشید
ممنون


مرتبط با عاشق شدن و عاشق کردن:

چرا بعضی از آقایون دیر میفهمن که عاشق شدن؟

چطور یکی میتونه تا آخر عمرش تنها عاشق یک نفر بمونه؟

چرا عاشق هیچ پسری نمیشم؟

تا الان هیچ پسری عاشقم نشده

پسران ، چه جوری عاشق میشن ؟

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

آیا عاشق شدن دخترها با پسر ها فرق دارد؟

هنوز هم کسی مثل قدیما عاشق میشه ؟

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

آدم چطوری بشه یعنی عاشق شده ؟

عاشق پسری شدم که هیچ سنخیتی باهاش ندارم

ما پیر شدیم اما دریغ از یه عشق و عاشقی

توصیف معشوق از چشم عاشق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)