سلام

من پسر 29 ساله هستم. شاید 20 جا رفتم خواستگاری. حدودا از یک چهارم شون خوشم اومده که به هر دلیلی جور نشده و از بقیه خوشم نیومد.

فوق لیسانس حقوقم و کارمند رسمی شهرداری . سوالم اینه که به دل نشستن یعنی چی؟ آیا به دل نشستن همون ظاهر بینی و دنبال دختر زیبا بودن نیست؟

من فرق این دو رو نمیدونم. چرا کم پیدا میشن افرادی که به دلم بشینن؟ میدونم که ظاهر بینم .دیگه از خواستگاری رفتن خسته شدم. از هر چی ازدواج  و خواستگاریه بدم میاد. ازدواج و خواستگاری برا من شده ی خاطره تلخ. ملاک های منم  اول به دل نشستنه بعد ایمان و شخصیت... لطفا کمکم کنید

مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میافته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)