سلام دوستان من متولد 75 ام یعنی 18 سالمه قدم بلنده حدودا 168 دانشجو هم هستم و تهران زندگی میکنیم
من یه مشکلی دارم اینکه لاغرم ! خیلی لاغرم .. البته نه اینکه بد فرم باشماا نه فقط اندامم مث باربیه! از بچگی همینطور بودم
ولی خیلیییی خسته شدم از لاغریم دوس دارم یکم تپل شم چون اگه تپل هم شم مطمئنم کلی تغییر میکنم و خوشگلتر میشم من حدودا وقتی راهنمایی بودم حداقل لپام بیشتر بود و خیلی خوشگلترم بودم اما الان لپام اب شده و لاغرتر شدم :(
حتی وزنم تاچند وقت پیش 56بود یدفه نفهمیدم چجوری اومدم حدود 50!51!49!
با اینکه خیلیییییی ماشالله خورد و خوراکم عالیه هرروز تقریبا گوشت و غذاهای چرب میخورم همه بهم میگن چقدرمیخوری اما اصلا استعداد چاقی ندارم اصلا چااااق نمیشم :(( همه میگن تو که انقد میخوری چرا چاق نمیشی.

با اینکه یخورده تنبلم هستم و خیلی وقتا کارم خوردن خوابیدنه اما دریغ از یذره تغییر!! که چاق شم هر کی جا من بود تا حالا 100 کیلو شده بود
حتی مدت کمیه رفتم عطاری و چیزایی مث عرق یونجه و جوگندم بهم داده بخورم تا چاق شم اما هنوز ک اثری نداشته.. اصلا یه جورایی دارم ناامید میشم از خودم آخه ازون ورم یکی هست احتمال داره نامزد کنیم اون بهم میگه خیلی لاغری و باید چاق شی حتی جلسه بعدی که رفتم باهاش حرف بزنم هم میگفت پس چرا چاق نشدی !!!
گفتم بابا طول میکشه به همین زودی که نمیشه...

حالا ماه بعد قراره ببینمش خیلی میترسم ببینتم و بگه حالا ک 1ماه گذشته چرا چاق نشدی!! چی بهش بگم اخه؟؟!!!! :(( بهش گفتم طول میکشه باید صبرکنی ولی خودم اصلا دارم ناامید میشم میگم فک نکنم هیچوقت چاق شم :( اگه اینجوری پیش بره و تپل نشم اصلا هیچوقت ازدواج نمیکنم با هیچکس چون اعتماد بنفس ندارم کسیم پیدا شه بگه من لاغر دوس دارم بازم راضی نمیشم چون خودم ک لاغر دوس ندارم تازه خانواده طرفم میگن دختره چه لاغره
البته گاهی شده دوستام گفتن یخورده پهلوهات و صورتت چاق شده ولی خیلییی کم و اونم فقط تو لباس باز معلومه..دوست دارم دستام یخورده گوشت بیارن اخه :-(
خیلی ناراحتم و اعتماد بنفسم اومده پایین بچه ها :(


مرتبط:

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

راهکار برای چاق شدن صورت ندارید؟

مصرف قرص برای چاقی

برای اونایی که دغدغه چاق شدن دارن

چه جوری صورتم رو چاق کنم؟

مشورت در مورد قرص های چاقی صورت بدون بازگشت

یه روش کاربردی و موندگار برای چاق شدن می خوام

چطور چند کیلو خودم رو چاق کنم ؟

به اندازه 2 نفر آدم بزرگ غذا میخورم ولی چاق نمیشم

تجربیات شما در چاق شدن با قرص سیپروهپتادین

چاق شدن با پودر جنسینگ

تجربیات شما در مورد چاقی با جینسینگ

دختران لاغر برن بدنسازی برای چاق شدن بیریخت نمیشن ؟

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم+خرید

چاقی با میکس پودر جوانه ی گندم با شیر خشک و سفیده تخم مرغ

چاقی با جوانه گندم - دستور پخت آش جوانه گندم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) چگونه چاق شویم (۲۵ مطلب مشابه)