سلام

من یکی از بیضه هام ( سمت چپ ) رگ های خونی و لوله های انتقال دهنده ی اسپرم یا حالا هر چی که هستن تعدادشون بیشتره و کلفت تر هستن نسبت به اون یکی .

بیماری خاصی هست ؟ لطفا کامل توضیح بدید


مرتبط :

از کجا بفهمم بیضه هام مشکلی نداره؟

سابقه داشتن واریکوسل رو در خواستگاری مطرح کنم؟

من واریکوسل درجه شدید دارم و می خوام عمل کنم

واریکوسل دارم اما نمی تونم به خانوادم بگم

واریکوسل رو میشه با طب سنتی درمان کرد؟

عمل واریکوسل مرد رو عقیم می کنه؟

چند سوال در مورد عمل واریکوسل

کسانی که عمل واریکوسل انجام دادند بچه دار میشن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)