سلام عرض میکنم خدمت دوستان

بنده مردی 26 ساله و متاهل هستم, دو ماه قبل با سونوگرافی متوجه شدم واریکوسل دارم دکتر متخصص گفتن درجه 1 هست و نیاز به عمل نداره و بخاطر کم تحرکی اسپرم بهم قرص داد بعد از دو ماه ازمایش دادم گفت تحرکش خیلی بهتر شده ولی بازم قرص داد گفت بخور ماه بعد بیا اگه بهتر نشد باید واریکوسلتو عمل کنی..

سوالی داشتم از کسانی که اطلاع دارن یا این عملو کردن منو همسرم در حال اقدام برای بچه دار شدن هستیم شنیدم این عمل ممکنه باعث عقیم شدن مردان بشه پس من باید چکار کنم؟

ایا کسی تجربه داره؟ بهتر نیست از روشهای ای یو ای استفاده کنیم و بعد از بارداری همسرم برم عمل کنم؟ نگرانم بابت این عمل لطفا هر کسی اطلاعاتی داره یا این عملو انجام داده راهنماییم کنه.

با سپاس


مرتبط:

سابقه داشتن واریکوسل رو در خواستگاری مطرح کنم؟

من واریکوسل درجه شدید دارم و می خوام عمل کنم

واریکوسل دارم اما نمی تونم به خانوادم بگم

واریکوسل رو میشه با طب سنتی درمان کرد؟

چند سوال در مورد عمل واریکوسل

کسانی که عمل واریکوسل انجام دادند بچه دار میشن؟