سلام سلام 

من واسه خیلیاتون نظر گذاشتم تو رو خدا واسم نظر بزارید از هر چی که درمورد مشکل من میدونید 

من تک پسرم بابام خیلی ادم معروف واسم و رسمی داره واسه خودش  

من خودم تو دانشگاه نهران درس میخونم .

ولی مشکلم اینه که من واریکوسل درجه شدیدشو دارم و 21 سال سن دارم وقتی به بابام گفتم کلی ترسید همش در موردش ازم سوال میکنه حتی تعداد دستشویی رفتنم رو میشماره حالا میخوام عمل کنم .

حالا بابام میترسه من عمل کنم میگه خیلیا عمل کردن ولی بعد عقیم شدن دوستامم که اتاق عمل بودن میگن خودمون دیدیم که دکتر اشتباهی عصب بیضه رو قطع کرد 

حالا میخوام که شما این موردارو دیدین اگه دیدین داستانشو کلی واسم بگید ببینم چی شد خلاصه هر نظری دارید بگید هرچی

بابام مثل حشمت فردوس کلی ملک و میراث داره کلی واسه ایندم برنامه ریختن ، دختر این دختر اون فلان بمان خلاصه کل خونوادم و فامیلام رو من کلیک کردن 

من همون پسر شورشیم از تهران واسه خیلیا پست گذاشتم از شکست عشقی طلاق مشکل خونوادگی خود ارضایی فک نمیکردم یه روز اینجا پست بزارم ولی اینم مشکله منه

دوستون دارم منتظرم



مرتبط:

سابقه داشتن واریکوسل رو در خواستگاری مطرح کنم؟

واریکوسل دارم اما نمی تونم به خانوادم بگم

واریکوسل رو میشه با طب سنتی درمان کرد؟

عمل واریکوسل مرد رو عقیم می کنه؟

چند سوال در مورد عمل واریکوسل

کسانی که عمل واریکوسل انجام دادند بچه دار میشن؟


مرتبط:

سابقه داشتن واریکوسل رو در خواستگاری مطرح کنم؟

من واریکوسل درجه شدید دارم و می خوام عمل کنم

واریکوسل دارم اما نمی تونم به خانوادم بگم

واریکوسل رو میشه با طب سنتی درمان کرد؟

عمل واریکوسل مرد رو عقیم می کنه؟

چند سوال در مورد عمل واریکوسل

کسانی که عمل واریکوسل انجام دادند بچه دار میشن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)