سلام

من 32 سالمه.
چند وقتیه سیاه رگ بیضه سمت راستم ورم کرده و به احتمال زیاد واریکوسل باید باشه اما درد و ناراحتی زیادی ندارم و اذیت نمی کنه. از دوستان یا آشناهاتون کسی سابقه واریکوسل داره؟ آیا به غیر از جراحی میشه با طب سنتی این مشکل رو حل کرد؟
لطفا اگر اطلاعات و تجربه ای در این زمینه دارید، راهنمایی بفرمایید...
با تشکر از لطف شما دوستان گرامی


مطالب مرتبط:

واریکوسل دارم اما نمی تونم به خانوادم بگم

من واریکوسل درجه شدید دارم و می خوام عمل کنم

تجربیات شما در مورد درمان بیماری ها با داروی جامع امام رضا (ع)

دانشی مستقل به نام "طب اسلامی" وجود دارد؟

تجربیات شما در مورد شامپو ختمی طب اسلامی

معرفی پزشک طب اسلامی خانم

چرا یک سریال درباره شفا یافتگان طب اسلامی ساخته نمیشه ؟

کانال درمان شدگان طب اسلامی

درمان نازایی با طب ایرانی اسلامی

درمان قطعی فوبیا با طب سنتی

معرفی پزشک طب سنتی در تهران برای ناراحتی کلیوی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)