سلام

من حدود 10 ماهه با فردی برای آشنایی بیشتر تحت نظر خانواده ها در ارتباطیم و خانواده ها هم با هم رفت و آمد دارند. شناختی که بدست آوردم اینه واقعا پسر پاک و سالمیه و وفادار و من را خیلی دوست داره اما از لحاظ شخصیت و آداب معاشرت از من پایین تره.

اصلا تو فضای فانتزی و رمانتیک نیست. چهره و اندامش زیاد تو دلم نیست و اینجور فهمیدم چون اعتقادی به این کارا نداره نمیشه زیاد امید داشت که در آینده خوش لباس یا خوش اندام و با کلاس و با شخصیت بشه.موندم چه جوابی بدم؟

مرتبط:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)