سلام

تو رو خدا زود جواب بدین .

یه مدتی یا یه مرد که از لحاظ موقعیت شغلی در سطح خیلی خوبی و از نظر اخلاق و اینا هم خیلی خوبه و منم ازش خوشم میاد اشنا شدم .

اینم بگم سنم 29 قبلا هم نامزد داشتم و پس زدم حالا این اقا از همسرش جدا شده و یه دختر کوچولو داره که با خانمشه .

ازم خواستگاری کرده بنظرتون چیکار کنم از منم 5 سال بزرگتره


مرتبط :

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده

خواستگاری دارم که یک ماه قبل طلاق گرفتند

می خوام با مردی که قبلا ازدواج کرده ، ازدواج کنم

یک مرد مطلقه با دختر ازدواج کنه یا زن مطلقه؟

خواستگار مطلقه ای دارم که حضانت بچه ش رو به مادرش واگذار کرده

خواستگاری دارم که مطلقه است

ازدواج دختر با مرد مطلقه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده (۲۸ مطلب مشابه)