سلام

از گوشه و کنار به گوش میرسه که میگن اگه وضع پوشش در ایران بشه بعد از مدتی جذات های زنان عادی میشه ! بعدش وضع پوشش در خارج رو مثال می زنن و میگن اونجا عادی شده .

به این دسته از افراد توصیه می کنیم کلیپ زیر رو بنن . با توجه به ی های موجود در آمریکا ، وقتی یک زن بخواد با شلوار جین و تیشرت یقه گرد در ه منهتن نیویورک پیاده روی کنه ، طعتا نباید براش مزاحمتی ایجاد بشه . میزان چشم چرونی باید در حد صفر باشه دیگه ! آیا چنین انتظاری جاست ؟!
 



این کلیپ رو صرفا برای رد ادعای " عادی شدن جذابیت های خانم ها " گذاشتیم ! پس لطفا بعضی ها تسویه حساب رو بذارن کنار ! حالا فرض کنیم این خانم یه روپوش بلند تنش بود ،‌ آیا ی مزاحمش می شد ؟

پیشنهاد:

دید خانم های متاهل نسبت به خانم های بد حجاب و با حجاب

اثرات زنان بد حجاب روی مردان متاهل مذهبی

با حسادت های بی جا، زندگی رو به خودم و شوهرم زهر کردم

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کلیپ (۱۵۳ مطلب مشابه)