اگر مثلا آقا یه عادت بد داشته باشه که زنشو توی جمع خجالت بده یا دعوا کنه چکار باید کرد؟اگر زن توی خلوت به شوهرش گفته باشه که من دوست ندارم توی جمع خجالتم بدی ضایعم کنی مرد هم بگه باشه اما باز هم کارشو تکرار کنه واصلاح نشه چی؟ واقعا واسم سواله،چون دیدم مرده زنشو خفت میده توی جمع بعد زن میشکنه هم دلش وهم غرورش،خیلی بده.

چنین زنی باید چکار کنه؟؟من یکی تحمل ندارم اگه یه بار دوبار تذکر دادم بعد تکرار کرد و منو کوچیک کرد توی جمع بار سوم مطمئنم جوابشو توی جمع میدم، به رحال خودش تنها که شخصیت و غرور نداره ما زنها هم آدمیم. چکار کنه این زن؟

مرتبط:

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده


بیشتر بخوانید ...

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)