سلام...

من سریع میرم سر اصل مطلب:

بدون شک تقریبآ همه ی شماها برای یک بارم که شده حالا از سر کنجکاوی ویا هرچیز دیگه ای یه سر به چـــــــــت روم ها زدید..ومشاهده کردید که بعضیا حتی اسم های اونجوری هم برای خودشون انتخاب میکنن (حالا بماند که خدا میدونه توی چت خصوصی شون چیا میگن ) من خودم دیروز رفتم توی یک چت روم برای اینکه با بعضی از اینایی که معلوم بود چکاره اند حرف بزنم و نصیحت شون کنم بعضی هاشون که مسخره میکردن و جواب نمیدادن بعضیاشونم میگفتن  برو بابا حال داری اگه این کارارو نکنیم چیکار کنیم؟

به نظر شماها این چت روم ها نباید فیلتر بشه؟

ممنون میشم همه نظر بدن و توی این بحث شرکت کنن.

فریب دختران:

ترفندهایی پسران دخترباز برای سوء استفاده از دختران صاف و ساده

عکس با لباس راحتی بفرست اندامت رو ببینیم

باید عکس از کل بدنت رو بفرستی تا من ببینم تو رو میپسندم یا نه

احساس میکنم از سادگی من سوء استفاده شده

احساس می کنم ازم سوء استفاده شده بدون اینکه بفهمم

مذهبی نماهایی که ادعای پاکی شون میشه خیلی خطرناک هستند

شکست عاطفی خوردم، خیلی احساس خالی بودن دارم

نگرانی در مورد سوء استفاده از احساس خانم ها

ازدواج با دختری که قبلا ازش سوء استفاده جنسی شده

چرا بعضی از دخترها آگاهانه میرن دنبال پسران سوء استفاده گر

چطور گول حرف های قشنگ بعضی از پسران رو نخورم؟

شما دخترها چرا اینقدر ساده اید؟

چند مورد از رازهای پنهان انگیزه ی دوستی پسرها با دخترها

با تصور اینکه روزی شوهرم میشه، بزرگ ترین اشتباه رو کردم

منو تو عاشقیم پس به هم محرمیم، عشقت رو با رابطه جنسی ثابت کن!


مربوط به رفتار دختران در فضای مجازی :

تا قبل از این که تمایلاتم افسار منو به دست بگیرن، دختری نسبتا مذهبی بودم

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

نمیخوام دوباره برگردم به یه رابطه کلامی و مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

قراره هفته دیگه دوست پسر مجازیم رو ببینیم

باید به خواستگارم بگم که در فضای مجازی با پسران چت می کردم ؟

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی

چطور به خانواده ها بگیم از طریق مجازی آشنا شدیم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)