سلام

من مدتی هست که با خواستگارم صیغه محرومیت خوندیم تا بیشتر با هم آشنا بشیم.چون به توافق رسیدیم قرار عقد رو گذاشتیم برای بعد از ماه صفر. 

موردی که هست اینه که تو تاریخی که مشخص کردیم من احتمالا پریود هستم. اتفاق خاصی مثل رابطه و ...که قرار نیست بیفته. فقط شاید شب نامزدم بخواد بمونه خونه مون. 

به نظر شما لازمه که این موضوع رو بگم؟ یعنی مهمه؟ از طرفی هم روم نمیشه...


مرتبط با خجالت کشیدن از همسر:

عروسی کردم ولی هنوز از شوهر خجالت می کشم

نامزدم بیش از اندازه خجالتی و با حیاست

شوهرم داره با خجالتی و کم حرف بودنش عذابم میده

تازه عقد کردم، خجالتی بودن شوهرم بى نهایت رو اعصابمه

چکار کنم وقتی با شوهرم تنها هستم خجالت نکشم ؟

شوهرم فردی بسیار خجالتی و منفعله و اعتماد به نفس پایینی داره

رمز ازدواج چیه که بعدش زن و شوهر از هم خجالت نمیکشید؟!

خجالتی بودن پسر در دوران عقد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)