سلام

من 3 ساله ازدواج کردم و سر کار میرم. تو دوران مجردیم خیلی مقید به نماز بودم ولی از موقعی که ازدواج کردم ... مشکل من اینه که همسرم گرمه...یعنی میشه گفت هاته...هنوز از حموم نیومده دوباره...

راستش من سینوزیت دارم و زمستون ها با حموم رفتن پی در پی مشکل دارم. جدیدا به این فکر افتادم که برم موهامو کوتاه کوتاه کنم که زودتر خشک بشه و کمتر اذیت بشم. اما بازم نمیشه. اکثر نمازام رو نمی تونم بخونم. جدیدا فکر میکنم خدایا من بخاطر دستور  تو تمکین میکنم  اما نماز رو چیکارش کنم؟

راستش چند بار شیطون گولم زد: خدا از حق خودش میگذره ولی از حق بندش نمیگذره. نمیدونم چیکار کنم؟ خواهشا راهنماییم کنین

سوال دومم اینه چرا تو نماز همه ش حواسم پرت میشه؟ انگار و نماز دارم برای روزم برنامه ریزی میکنم. یهو که بخودم میام  خجالت میکشم.میگم خدایا نمازمو که یه خط در میون میخونم.اونیو هم که میخونم اینجوری .....


مرتبط :

خانمی متاهلم، نماز رو به خاطر دردسر هایی که داره گذاشتم کنار

خجالت از غسل کردن در دوران عقد در منزل والدین

عروس خانم ها در شب عروسی چطوری برای نماز وضو میگیرن ؟

آرایش عروس نمازش رو باطل میکنه ؟

راهی هست که من غسل نکنم و نماز بخونم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)