سلام

من تو دوره عقدم. وقتی که با همسرم معاشقه داریم من واسه اینکه نماز میخونم باید غسل کنم اما مشکل اینجاست که جلو خانوادم نمیتونم برم حمام  چون همه متوجه میشن که ما با هم رابطه داشتیم. راهی چیزی هست که من غسل نکنم و نماز بخونم؟


مرتبط :

خانمی متاهلم، نماز رو به خاطر دردسر هایی که داره گذاشتم کنار

وقتی تمکین می کنم در نماز خوندن به مشکل بر می خورم

خجالت از غسل کردن در دوران عقد در منزل والدین

عروس خانم ها در شب عروسی چطوری برای نماز وضو میگیرن ؟

آرایش عروس نمازش رو باطل میکنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
احکام زناشویی (۲۰ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)