سلام

جوانی ۲۲ ساله ام بعد تحصیل تصمیم گرفتم برم سربازی جدیداً قانون ۲۴ ماه خدمت شده قبلاً که کمتر بود همه می نالیدند حالا که مسئولان عزیز تصمیم گرفتن بیشترش هم کنن.

با خودم میگم این نظام که آینده منو خراب کرده چرا باید براش خدمت کن؟ اونم با ۳۰۰ تومن حقوق که خرج کرایه راهم نمی شه، اصلاً این کارت پایان خدمت به چه کار میاد وقتی نه شغلی هست نه استخدامی، آخه این کشور روی یه اقیانوس نفت خوابیده بعد لنگ یه سرباز مفتیه، الآن که گواهینامه هم دارم در آینده هم علاقه‌ای به استخدام به شغل دولتی ندارم، خارج هم نمی تونم برم، اصلاً مگه خارجی عا ما رو راهم میدن؟

جدا از این ها هر سربازی که می‌بینی افسردگی گرفته از پادگان، با خودم میگم گیریم رفتی بعد دو سال که برگردی پراید ۱۴۰ تومنی الآن شده ۳۰۰ میلیون که چی بری توالت‌های پادگان رو تمیز کنی, خدا رو شکر مثل قدیم هم نیست که به سربازی نرفته دختر ندن، الآن میدن خوبم میدن، نامرد هم نیستم که سربازی بخواد مردم کنه، در آخر شما یه دلیل محکم بیار که من برم سربازی. یا که برم یه فنی رو یاد بگیرم بعداً برای خودم کار کنم (خدا رو شکر برای رشته تحصیلیم کار نیست).


مرتبط با مشکلات روحی و اقتصادی پسران:

به خاطر شرایط اقتصادی در توان خودم نمی بینم بتونم ازدواج کنم

یه حسی بهم میگه امسال سال آخر زندگیمه

تا کی باید دست مون در جیب پدر و مادر باشه؟!

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

برادرم به خاطر بی توجهی های گذشته، عقده ای شده

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟

تکلیف پسرانی که به خاطر شرایط اقتصادی نمی تونن ازدواج کنن چیه؟

پول که نداری دیگه کسی سمتت نمیاد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)