سلام امیدوارم حال تون خوب باشه.

پسری ۲۰ ساله دانشجوی یکی از سه رشته توی دانشگاه شهریه پرداز هستم‌. برای حداقل ۴-۵ سال دیگه توان ازدواج ندارم، امّا فرد مورد علاقه م رو الآن پیدا کردم!  

ایشون فامیل دورمون هستن و یک سال ازم کوچیکترن‌. چون کاملاً از تصمیمم مطمئن بودم به مادرم اطلاع دادم و مادرم هم استقبال کردن از موردمریال امّا تاکیدش رو این بود که برای ازدواج و این حرف‌ها زوده‌. منم کاملاً متوجه ام که نمی تونم فعلاً اقدام رسمی بکنم. به خاطر همین مدتیه افکار وسواسی سراغم اومده که ممکنه دختر خانم رو از دست بدم. در حالی که حتی نتونسته باشم حرفم رو بزنم، ایشون خواستگار داشته باشه و ازدواج کنه! 

و از طرفی مشکل دیگه ای هم وجود داره و اونم اینه که شاید من مورد علاقه ایشون نباشم و شرایطم مطابق خواسته اش نباشه. به خاطر همین تو بلاتکلیفی کاملم. 

می‌خواستم از شما به‌ عنوان خواهر و برادر بزرگترم بخوام تجربه تون رو بهم بگید. راهکارتون چیه که این شرایط رو بگذرونم، چون خیلی داره اذیتم می کنه و یه مدته دل درس خوندن رو هم ازم گرفته که من نمی خوام چنین اتفاقی بیافته‌. 

آیا الآن که خانواده م در جریان هستن و من هم تصمیمم صرفاً ازدواجه راه دوستی از شبکه‌های اجتماعی رو پیشنهاد می‌کنید؟ (راجع به این مورد لطفاً گارد نگیرید من نظرتون رو خواستم و خودم هنوز هیچ اقدامی برای دوستی نکردم) 

یا کماکان صبر کنم و ببینم تقدیر و خواست خدا چیه؟، همیشه به خواست خدا راضی بودم تو زندگیم امّا تعلل توی این مورد برام سخته یه کم‌.  

پیشاپیش ممنون از وقتی که گذاشتید. 

 

پیشنهاد:

عاشق شدم اما خانواده م به خاطر مسائل اقتصادی مخالفت می کنند

از یه دختر خوشم اومده، اما کلی مشکل سر راهم هست

19 سالمه، به دختر همسایه علاقمند شدم، چکار کنم؟

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)