سلام

من دختری سی ساله با موقعیت اجتماعی و شغلی خوب و مناسب با ظاهر متوسط هستم...، رزومه علمی و افتخارات علمی زیادی دارم و در شهر خودم جزء نخبگان برتر محسوب می شم ...

اما یک مشکل خانوادگی بزرگ دارم، پدر و مادرم طلاق نگرفتن اما پدرم ازدواج مجدد کرده و با مادرم در طلاق عاطفی هستن... بیشتر با اون زن و بچه هاشه ولی خوب هوای ما رو هم داره و حمایت می کنه، این جور نیست که کلاً ول مون کنه... 

نمی دونم بهش چی میگن اما کلاً به عنوان یک خانواده دو زنه محسوب میشیم. از بچگی شاهد تنش و دعواهای زیادی بودم... همین الان هم هستیم.

می‌خواستم بدونم در نگاه آقایون و خانواده‌های اون ها سطح خاتوادگی همچین دختری چطوری به نظر می رسه؟

این موضوع در تمام این سال‌ها همه اعتماد به نفسم رو گرفته ... و وقتی بخوام در موردش حرف بزنم اذیت می شم.... خواستگارانی داشتم اما همیشه این موضوع باعث شده خودم رو گم کنم و همه داشته‌ها و دستاوردهام که آرزو هر کسی ممکنه باشه تحت الشعاع قرار بگیره.


مرتبط با بررسی معیارهای پسران برای ازدواج :

آقا پسرها، معیارهای انتخاب شما بین 20 تا 30 سالگی چه تغییراتی میکنه؟

در مورد دختر مورد علاقه م 6 نگرانی ندارم

به خاطر ضعف اعصاب می ترسم ازدواج کنم

دختر خانم، با من ازدواج میکنی تا زندگی رو با هم بسازیم؟

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)