سلام به همه 

من دختری ۲۱ ساله هستم، در حال حاضر دانشجو هستم و نصف دوران تحصیلم رو پشت سر گذاشتم، رشته ام پزشکی هست یه برادر دارم، تو خانواده‌ای با سطح اقتصادی متوسط رو به بالا هستم. ولی خانواده م بسیار متعصب و سخت گیرن مخصوصاً پدرم ...

از همون روز اول دانشگاه به من گفت اگه دور و بر پسران رفتی ...، بقیه ش رو خودتون می دونید ...، تا به حال چند پیشنهاد از طرف پسرهای همکلاسی یا هم رشته‌ای‌های خودم داشتم زیاد نبوده ولی به هر حال بوده. 

پیشنهاد دوستی نداشتم چون با توجه به رفتاری که تو دانشگاه دارم پسران میفهمن اهل این جور روابط نیستم (نمی گم خوبه یا بد)، اما خب خیلی خشک هم نیستم مثلاً کسی پیام داده جزوه‌ای چیزی خواسته با رعایت ادب و متانت جوابش رو دادم و اینها ... 

البته صمیمی نشدم اما خیلی خشک هم نشدم که پسران رو فراری بدم، اما می دونم اون چیزی که پدرم می‌خواست نبودم، اون از من انتظار یه رفتار خیلی خشک با پسران رو داره به قول خودش میگه کسی جرئت نکنه سلامت کنه حتی! 

اما من این تفکر رو اشتباه می دونم چون اگه قرار باشه این‌جوری برخورد کنم مطمئناً موقعیت‌های زیادی رو به خاطر رفتارم از دست میدم...

می‌خواستم بپرسم دخترانی که مثل من خانواده متعصب و سختگیر دارن تو این جور مواقع چطور برخورد می‌کنند؟، مثلاً پسری به شما میگه من به شما علاقه دارم و قصدم جدی هست اما فعلاً شرایطش رو ندارم؟ 

مثلاً پیش اومده که همکلاسیم مدام قصد داشت سر صحبت رو با من باز کنه و ازم جزوه می‌خواست منم با رعایت یک سری چارچوب‌ها جوابش رو دادم البته ایشون هم آدم بسیار مودبی بود و هیچ وقت بحث غیر درسی با من نمی‌کرد و حتی به من نگفت تو ...

بعد مدتی به من گفت بهم علاقه داره و قصدش جدی هست اما فعلاً شرایط ازدواج براش فراهم نیست منم رک گفتم که خانواده م سختگیرن و شما اگر قصدتون جدی هست هر وقت شرایطش رو داشتید با خانواده اقدام کنین، ایشون هم گفتن باشه و دیگه ارتباط مون قطع شد ...

خب این یه مثال بود زدم، حالا نمی دونم رفتارم درسته یا اشتباه، مثلاً میگم وقتی با پسره صحبت کردم و جوابش رو دادم حتماً با خودش گفته این دختری که حاضر شد با من صحبت کنه حتماً حاضر می شه به فراتر از این... .

یا اینکه منی که تو این جور خانواده‌ای هستم و پسرهای دانشگاه هم که اکثراً شرایط ازدواج ندارن نباید اصلاً حتی حرف بزنم باهاشون؟ 

خوشحال می شم راهنماییم کنین


مرتبط با نوع رفتار دختران در دانشگاه:

با پسرهای همکلاسیم چطور برخورد کنم که حرفی پشت سرم نباشه

قبل از اینکه برم دانشگاه یه دختر خیلی سر به زیر و معتقدی بودم

لازمه یه کم راحت تر با پسران همکلاسیم برخورد کنم ؟

چگونه در حین سنگین بودن در دانشگاه زیبا باشیم؟

والدینم تا قبل از دانشگاه اجازه ندادند به هیچ اجتماعی وارد بشم

چرا دختران/پسران بعد از دانشگاه رفتن این همه فرق میکنن؟

در دانشگاه همیشه در برابر پسران خیلی مغرورم

وارد دانشگاه که شدم چیزهای عجیبی دیدم

مثل بقیه دختران کلاس مون با پسرا راحت باشم؟

در کلاس های مختلط احساس امل بودن بهم دست میده

از جو محیط دانشگاه می ترسم

تصور من از محیط دانشگاه اون چیزی بود که در فیلم های خارجی دیده بودم

می خوام با همکلاسی های پسر ، رفتاری محترمانه داشته باشم

چطور پسر همکلاسیم رو نادیده بگیرم و به درسم برسم ؟

اعتماد بنفسم رو از وقتی وارد دانشگاه شدم پاک از دست دادم

من دختریم که چشم چرونم ؟

محدوده دوستی و آشنایی برای یه دختر دانشجو

در دانشگاه چه طوری باید با پسران رفتار کرد ؟

دوستی با پسرهای هم کلاسی افتخاره ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

جلوگیری از ایجاد صمیمیت با نامحرم ها در دانشگاه

برای یه دختر ترم اولی چه نصیحت هایی دارید؟

ایجاد سوءتفاهم برای پسر همکلاسی با جزوه گرفتن

تازه رفتم دانشگاه، ولی ازش متنفر شدم

آیا اکثر دخترها تو دانشگاه آزاد دوست پسر داشتن؟

در دانشکده چکار کنم که نه دوستی هام بهم بخوره و نه خط قرمزهام رو بشکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)