سلام دوستان
یه سوال میپرسم خواهشا نگید سطحی هستش یا اینکه زود موضع بگیرین. بذارین به حساب یه سوالی که برام پیش اومده و با وجود یافتن جواب منطقی براش باز هم دنبال تایید یا نظرات دیگرانم:
من یه پسر 27 ساله ام و در شرایط ازدواج . اخیرا یکی از دوستام که در دانشگاه آزاد تدریس میکنه به شوخی گفتم که خب یکی از دانشجوهاتو انتخاب کن. اونم گفت که نمیخواد همسرش دانشگاه آزاد خونده باشه چون محیطشو میشناسه. من خودم تا مقطع دکتری تو سراسری خوندم و شناخت زیادی از دانشگاه ازاد ندارم. الانم با دختری تقریبا به تفاهم رسیدم که دانشجوی ارشد دانشگاه ازاده.
اولا از همه دخترایی که دانشگاه ازاد هستم معذرت میخوام. به هیچ عنوان قصد قضاوت، توهین یا جسارت ندارم. میدونم که یکم دید سطحی هستش ولی نمیدونم چرا این حرف دوستم بدجوری ذهنمو مشغول کرده؟
حالا سوالم اینه:
نظر شما نسبت به این موضوع چیه ؟ آیا اکثر دخترا تو دانشگاه آزاد دوست پسر داشتن؟ خود کسایی که تو دانشگاه آزاد بودن چه حسی دارن؟
آخه اونایی که دانشگاه آزاد میخونن معمولا فکر میکنن بچه های سراسر فقط فکرشون تو درس و کتابه، در حالی که اونجاهم خوب و بد داریم. یعنی بودن دخترایی که دوست پسر داشتن تو خود کلاس ما. ولی خب واقعیتش از 12 دختر تو کارشناسی فقط دو مورد بودن.

بازم اگر به کسی این سوال برخورد معذرت میخوام. خواهشا کسایی که این محیط رو تجربه کردن جواب بدن و سایرین نظر شخصیشونو که شاید از دور قضاوت میکنن بیان نکنند.

مرتبط با نوع رفتار دختران در دانشگاه:

با پسرهای همکلاسیم چطور برخورد کنم که حرفی پشت سرم نباشه

قبل از اینکه برم دانشگاه یه دختر خیلی سر به زیر و معتقدی بودم

لازمه یه کم راحت تر با پسران همکلاسیم برخورد کنم ؟

چگونه در حین سنگین بودن در دانشگاه زیبا باشیم؟

والدینم تا قبل از دانشگاه اجازه ندادند به هیچ اجتماعی وارد بشم

چرا دختران/پسران بعد از دانشگاه رفتن این همه فرق میکنن؟

در دانشگاه همیشه در برابر پسران خیلی مغرورم

وارد دانشگاه که شدم چیزهای عجیبی دیدم

مثل بقیه دختران کلاس مون با پسرا راحت باشم؟

در کلاس های مختلط احساس امل بودن بهم دست میده

از جو محیط دانشگاه می ترسم

تصور من از محیط دانشگاه اون چیزی بود که در فیلم های خارجی دیده بودم

می خوام با همکلاسی های پسر ، رفتاری محترمانه داشته باشم

چطور پسر همکلاسیم رو نادیده بگیرم و به درسم برسم ؟

اعتماد بنفسم رو از وقتی وارد دانشگاه شدم پاک از دست دادم

من دختریم که چشم چرونم ؟

محدوده دوستی و آشنایی برای یه دختر دانشجو

در دانشگاه چه طوری باید با پسران رفتار کرد ؟

دوستی با پسرهای هم کلاسی افتخاره ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

جلوگیری از ایجاد صمیمیت با نامحرم ها در دانشگاه

برای یه دختر ترم اولی چه نصیحت هایی دارید؟

ایجاد سوءتفاهم برای پسر همکلاسی با جزوه گرفتن

تازه رفتم دانشگاه، ولی ازش متنفر شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)