سلام به همگی 

با آرزوی سلامتی

راستش یه سوالی برام پیش اومده...

ما دختران اکثراً یه فانتزی‌ها و یه رویاهایی از مرد زندگی مون داریم که شاید غیرت و تعصب به جا، استواری و پشتیبان بودن، مهربون بودن البته نه با غریبه، رمانتیک بودن تا حد طبیعیش، وفاداری و چشم پاک بودن و ...، پای ثابت فانتزی هامون باشه و این جوری می پسندیم...

این چند وقت این جور سوالات از آقایون خیلی شده ولی لطفاً این رو هم پاسخ بدین که برای شما آقایون چه ویژگی‌های اخلاقی یا فانتزی ذهنی وجود داره که دوست دارید همسر آینده تون داشته باشه؟

به عبارت ساده تر اگر برید تو رویا و بعد از ازدواج تون رو تصور کنید چه اخلاقی رو در خانم تون می بینید، برای خودتون هم خوبه که دختران بیشتر با خواسته هاتون آشنا بشن، گرچه گمان نکنم آقایون خیلی عاطفی باشن و از این خیالات بکنن.

نکته: 

فمینیست های عزیز این خواسته‌ها دو طرفه هست! البته اون که گفتم غیرت و پشتیبان و این ها رو مغایر با اصول فمینیسمه و خودمم زیاد خوشم نمیاد ولی این تفاوت هاست که زندگی رو زیبا میکنه.


مرتبط با بررسی معیارهای پسران برای ازدواج :

آقا پسرها، معیارهای انتخاب شما بین 20 تا 30 سالگی چه تغییراتی میکنه؟

در مورد دختر مورد علاقه م 6 نگرانی ندارم

به خاطر ضعف اعصاب می ترسم ازدواج کنم

دختر خانم، با من ازدواج میکنی تا زندگی رو با هم بسازیم؟

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)