سلام دوستان وقت تون بخیر

من ی دختر بیست ساله م، حدودا ۷ یا ۸ ماهه که با یه آقایی آشنا شدم. پسر خوبی هستش و رفتار بدی ازش ندیدم و محترمانه رفتار میکنه، مثل یک دوست در واقع قرار بود باشیم، فقط اما من این رو فهمیدم درصد اینکه یه دختر و پسر در یه رابطه ای باشن و حسی بین شون پیش نیاد کم هست ...

در واقع فکر میکنم همیشه که نه ولی تو خیلی از موارد دختر و پسرها نمیتونن با هم دوست باشن! واسه ما هم بعد از چندین بار قهر و آشتی همین شد! موضوع این هست که چند وقتیه تو پیام هامون ایشون از بوسیدن صحبت میکنن یا عاشقانه حرف زدن.

نمیخوام تهمتی بزنم و جوابی هم ندادم با بخش دوم مشکلی ندارم ولی مورد اول فکرم رو مشغول کرد . دور از قضاوت بدون شناختن کسی به نظر شما اگر پسری در یه رابطه با یه دختر از بوسیدن و این چیزها حرف بزنه یعنی این رابطه داره وارد راه غلطی میشه یا اینکه در حد حرف این موارد عیبی نداره و من سخت میگیرم و بین افرادی که همدیگه رو دوست دارن مسئله مهمی نیست.

ممنون میشم راهنمایی کنید.


مرتبط:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)