سلام

 من توی یه شهری زندگی می کنم که 90 درصد مردها ریش می ذارند، و مشکل منم اینه که کلا چه از ریش چه از ته ریش بدم میاد، اونم نه یه کم بلکه به شکل خیلی زیاد، یعنی اگه جذاب ترین مرد دنیا هم یه ذره ریش داشته باشه کل جذابیتش برام از بین می ره، نمی دونم چرا اینجوریم، شاید چون مردان باهوش و روشنفکری که دیدم همه شون شیش تیغه بودند و از طرفی ریش هم قیافه سن رو سن بالا و ترسناک می کنه که خوشم نمیاد.

 در هر حال متاسفانه هر کسی میاد خواستگاریم ریش داره، گاهی اوقات بعضی هاشون ریش شون تا وسط گردن شون هم می رسه، وقتی هم درباره زدن ریش شون صحبت می کنم یه جوری واکنش نشون می دن که انگار به حریم ریش شون تعرض کردم و ناراحت میشن و من رو متهم به ظاهر نمایی می کنند.

الان من چیکار کنم؟، چرا آقایون ایرانی مثل آقایون اروپایی به خودشون نمی رسند و صورت شون رو اصلاح نمی کنند؟، گاهی اوقات احساس می کنم جای اشتباهی به دنیا اومدم.

مرتبط:

نظر دختران دم بخت در مورد مردی با صورت کم مو

عاشق اینم شوهرم آینده ام ریش داشته باشه

منو قانع کنید که ریشم رو نتراشم

به خاطر ریش بلندم در خواستگاری ها جواب رد میشنوم

تجربیات شما در مورد عدم تناسب رویش ریش در صورت

16 سالمه و تازه به بلوغ رسیدم، کی ریش و سبیل در میارم؟

ریش و سبیل من خیلی پراکنده در میاد

تاریخچه ریش گذاشتن

پسرهایی که ریش و ته ریش دارند برام بشدت جذابند!

معرفی ریش تراش، انواع ژیلت ها، کف اصلاح و افترشیو



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)