سلام بر همه عزیزان

من پسری هستم حدود 24 ساله، تا حالا چندین مدل ریش تراش و انواع ژیلت ها رو تست کردم، متاسفانه هیچ کدومش پاسخگوی نیاز من نبوده، لطفا از تجربیات تون بگید.

چه ژیلتی بگیرم صورتم رو میتونه سفید سفید کنه طوری که کسی میبینه فکر کنه اصلا صورتم مو نداره، لطفا از تجربیات تون بگید که ژیلتی بگیرم و کف اصلاح و افترشیو خوب هم معرفی کنید، هم نام و مدل ژیلت رو بگید، هم کف اصلاح و افترشیو رو .

سپاس فراوان از همه عزیزان ببخشید که وقت تون رو گرفتم.

مرتبط:

عاشق اینم شوهرم آینده ام ریش داشته باشه

منو قانع کنید که ریشم رو نتراشم

به خاطر ریش بلندم در خواستگاری ها جواب رد میشنوم

تجربیات شما در مورد عدم تناسب رویش ریش در صورت

16 سالمه و تازه به بلوغ رسیدم، کی ریش و سبیل در میارم؟

ریش و سبیل من خیلی پراکنده در میاد

تاریخچه ریش گذاشتن

پسرهایی که ریش و ته ریش دارند برام بشدت جذابند!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه)