سلام دوستان

من یک ماهه که وارد ۱۶ سالگی شدم و طبق چیزهایی که خوندم میگن که توی این سن نشانه ها و چیزهایی که در اثر بلوغ تغییر میکنه تموم میشه . مثلا تغییر صدا ، خارج شدن منی ، در آمدن مو در نواحی خاص و رشد کردن بدن . من تقریبا به همه ی این ها رسیدم .

ولی در قسمت در آمدن مو در نواحی خاص هر جایی که باید در اومده ولی توی صورت در نیومده !!! جایی که تابلوهه و اگه مو در اونجا در نیاد همه فکر میکنن به سن بلوغ نرسیدی و هنوز بچه ای ، و از لحاظ هیکل و بدن هم نسبت به هم سن و سال هام کوچیکتر هستم . با اینکه در دوران ابتدایی تقریبا هیکل متوسط حساب میشدم ولی الان اینطور نیست .

حتی بچه هایی که دبستان با هم بودیم و جثه ی کوچکتری به نسبت من داشتند رو میبینم الان از من هم هیکلشون بزرگتر شده هم ریش و سبیل در آوردن ، وقتی از کسایی که باهاشون رودروایسی ندارم میبرسم من به چند ساله ها میخورم میگن به ۱۳/۱۴ ساله ها ، با اینکه قدم تقریبا بلنده (حدود ۱/۷۰) ولی هم لاغرم و هم موی صورتم در نیومده . این موضوع توی اعتماد به نفسم خیلی تاثیر گذاشته .

شاید برای خانم ها خوشایند باشه که جوانتر از سنشون نشون بدن ولی برای آقایون خیلی بده و حس بچه بودن بهشون دست میده . مثلا الان هم سن و سال های من میرن سر کار ولی من از اینکه برم جایی و درخواست کار بدم و به صورت غیر مستقیم یا مستقیم بگن بچه ای می ترسم
البته خیلی کارها هم بلدم ولی ...

به نظر شما چرا هر کی از من کوچیکتر بوده الان هم هیکلش هم موهای صورتش نسبت به من رشد بیشتری داشته ؟ باید کار خاصی انجام بدم ؟ غذای خاصی بخورم ؟

بیشاپیش سپاس


مرتبط:

عاشق اینم شوهرم آینده ام ریش داشته باشه

منو قانع کنید که ریشم رو نتراشم

به خاطر ریش بلندم در خواستگاری ها جواب رد میشنوم

تجربیات شما در مورد عدم تناسب رویش ریش در صورت

ریش و سبیل من خیلی پراکنده در میاد

تاریخچه ریش گذاشتن

پسرهایی که ریش و ته ریش دارند برام بشدت جذابند!

معرفی ریش تراش، انواع ژیلت ها، کف اصلاح و افترشیو



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)