سلام

من پسری 24 ساله هستم و نامزدم 18 سال داره. من الآن سربازم و روزهام تکراری شده و حرف جدیدی برای گفتن ندارم.

نامزدم هم درس می خونه به صورت آنلاین و همه ش خونه است و قرنطینه اند و اون هم حرفی جدید برای گفتن نداره. تماس که می گیرم هم خودم و هم اون حرف کم میاریم و دنبال موضوع خوب برای صحبت می گردیم.

تماس مون همه ش شده سلام خوبی چه خبر خداحافظ. به نظرتون چه کار کنم بهتر شیم و رابطه مون صمیمی تر بشه؟، شما درباره چه مواردی صحبت می کنید؟، چه حرف هایی در این دوران پیشنهاد می کنید که واقعاً مهم باشن. 

ما واقعاً همدیگه رو دوست داریم و قبل خواستگاری هم می دونستم ایشون کم حرف هستند.



مرتبط با سختی های دوران عقد:

چه کار کنم خانواده ام راضی بشن چند ساعت با نامزدم تنها باشم؟

تازه عقد کردم، می خوام از خانواده خانمم شکایت کنم 

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

خانواده ی شوهر حق دارند عروس رو در دوران عقد پیش خودشون ببرن ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره

چکار کنم زودتر عروسی کنیم؟

شوهرم میگه آرزو به دل موندم یه دل سیر بتونم نگات کنم

از موندن در دوران عقد خسته شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه)