سلام

چند سالی هست که نامزدیم (عقدیم) و من دیگه خسته شدم. دیگه نمی کشم. هر کی از جاش بلند می شه برامون تصمیم می گیره. تعیین تکلیف می کنه. شوهرم که انگار نه انگار، نه تلاشی می کنه که بریم زیر یه سقف نه ادای تلاش کردن رو در میاره. آروم یه جا نشسته. اصلاً به فکر آینده مون نیست.

وقتی که نگاه می‌کنم می بینم هم سن و سال هام، کمه کمش الآن یه دونه بچه رو دارند. افسرده‌تر میشم، شکسته‌تر میشم. با خودم میگم مگه من چی از بقیه کمتر دارم؟! من که با همه چی ساختم. آیا حقم این بود؟ دیگه بس نیست خدایا این همه در دوران عقد بودن؟؟

این روزها خیلی اعصابم خورده چون هیچی معلوم نیست. تکلیف زندگیم، حال و آینده ام معلوم نیست. عقد طولانی مدت پدرم رو در آورده، خانواده ها رو از هم رنجونده، بین منو شوهرم که خیلی فاصله انداخته. لطفاً برامون دعا کنید تو این شب ها. دعا کنید مشکل مون حل بشه. فقط یه خواهش، به زندگی مشترک، رویایی فکر نکنید، عاقلانه فکر کنید.

با خودتون ببینید می تونید اگر امروز دست یکی رو گرفتید و عقد کردید، سال بعدش (یا حداکثر ۲ سال بعد از عقد) برید سر خونه زندگی تون یا نه؟ یا می خواید مثل ما این همه بمونید؟، این حرف‌ها رو نزدم که ناراحت تون کنم ولی می‌خواستم بگم همه زندگی شمع و گل و پروانه نیست. فراز و نشیب زیاد داره ولی متاسفانه برای ما فعلاً روی نشیبش قرار داره.

برامون دعا کنید. ممنونم از شما که به حرفم گوش دادید.


مرتبط با مدت زمان دوران عقد:

مدت زمان نامزدی چقدر باشه خوبه؟

مدت دوران نامزدی و پیامدهای طولانی شدن آن

به دنبال رابطه سالم و نامزدی طولانی مدت هستم

دختری حاضره یه دوره بلند مدت نامزد من بشه ؟

چرا خانواده ها با عقد طولانی مدت مخالفن؟

در شهر و فامیل شما دوران عقد چه مدته؟


مرتبط با سختی های دوران عقد:

چه کار کنم خانواده ام راضی بشن چند ساعت با نامزدم تنها باشم؟

تازه عقد کردم، می خوام از خانواده خانمم شکایت کنم 

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

خانواده ی شوهر حق دارند عروس رو در دوران عقد پیش خودشون ببرن ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره

چکار کنم زودتر عروسی کنیم؟

شوهرم میگه آرزو به دل موندم یه دل سیر بتونم نگات کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)