با سلام یه سوال داشتم
چرا خانواده ها با عقد طولانی مدت مخالفن؟ مثلا دو سال
آیا این بعد ها به رابطه اسیب میزنه؟ و اینکه من واقعا تا الان نمیدونستم توی کلا ازدواج رابطه جنسی ایقد مهمه! الان دقت کردم انگار 70 درصد اهمیت داره!
حتی من فکر نمیکردم تو دوران عقد بشه رابطه داشت فکر می کردم در حد یه بغل کردن و بس ! الان که اینا رو خوندم رک بگم واقعا ترسیدم! آخه من اصلا ذهنم برای رابطه تا این حد آماده نکردم. میخواستم بدونم نمیشه تو دوران عقد تا اون قدر که حالا بعضی جلو رفتن جلو نرفت؟ اگر نرفت بعد ها ممکنه اسیبی بزنه؟!
بعد میخواستم نظر دوستان در مورد عقد طولانی مدت هم بدونم به نظرتون این ضرر با منفعته؟
من چجور بگم واقعا دوست ندارم مثل مردم عادی کلا دو ماه نامزد پنج ماه عقد بدش بریم سر خونه زندگی و بعدش بچه و..... باشه...

اصلا تصور این هم برام عذاب اوره
یعنی نمیشه دو سال مثل دو تا رفیق کنار هم باشبم زن و شوهری که فعلا با هم رفیقن تو قالب عقد پشت همن برای پیشرفت و بعدش ورود پیدا کنن به زندگی مشترک...
بعدش یه سوال از دوستان که احیانا زود نامزد کردن مثلا تو دوران دانشجویی مرد ها
شما اصلا ترس از اینده نداشتید؟
با ترس از اینده چه کردید؟

 

مرتبط:

به دنبال رابطه سالم و نامزدی طولانی مدت هستم

دختری حاضره یه دوره بلند مدت نامزد من بشه ؟

مدت دوران نامزدی و پیامدهای طولانی شدن آن

در شهر و فامیل شما دوران عقد چه مدته ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)