پسری 27 و مجرد با چهره ای معمولی هستم، چند سالی در شرکتی مشغول به کار هستم. جدی بودن و تا حدود زیادی منطقی بودن از ویژگی هام هست. اطرافم دخترهایی هستن. میخوام با یکی از اون ها به صورت درست وارد یه رابطه به قصد ازدواج بشم. در حال حاضر با بعضی هاشون برای پروژه های شرکت به صورت کاملا رسمی در ارتباطم. چون شرکت هست زود همه چیز پخش میشه.

آقایون اینو شاید بهتر میفهمن، یعنی اگه به یکی شون برای کاری ساعت ها پیام بدم هیچ ذهنیتی برام ایجاد نمیشه. یعنی هیچ کشش جنسی ندارم. فقط احترام.

اما با یکی دیگه که کمی در ارتباطم یه حس تمایل قوی توی من شکل میگیره. برای همین زیاد باهاش راحت نیستم. نمیذارم ارتباط مثلا پیامی یا تلفنی زیاد طول بکشه.

استدعا میکنم موضع بحثم رو عوض نکنین همه این ها در ذهن من میگذره...، شاید هیچ کدوم شون از من خوشون نیاد، اگه ناچار نبودم سوالم رو اینجا نمیپرسم. نیازه تکلیفم رو با خودم روشن کنم که چی میخوام و چی برام خوبه، تا بعدها وسط یه رابطه فیلم یاد هندستون نکنه.

تمایلات شدید چقدر موندگاره؟، بدون وجود این تمایلات شدید میشه زندگی پایدار داشت؟، آدمی که باهاش کنار میای آیا میتونه شریک زندگی خوبی باشه؟، به کسی که هیچ تمایلی نداری میشه زندگی شاد و آرومی رو ساخت؟، آیا آرامشی که میخوام توی این زندگی بدست میارم؟


مرتبط با بررسی معیارهای پسران برای ازدواج :

آقا پسرها، معیارهای انتخاب شما بین 20 تا 30 سالگی چه تغییراتی میکنه؟

در مورد دختر مورد علاقه م 6 نگرانی ندارم

به خاطر ضعف اعصاب می ترسم ازدواج کنم

دختر خانم، با من ازدواج میکنی تا زندگی رو با هم بسازیم؟

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟


ازدواج با همکار:

اکثر آقایون همکارم به عنوان کیس ازدواج به من نگاه میکنند

احساسی به شما ندارم، فقط یه همکار هستید

چشم گفتن همکار آقا به همکار خانم، معنی خاصی داره؟

کاش پسر بودم تا از همکارم خواستگاری میکردم

به همکارم علاقمندم ولی غرورم اجازه نمیده بهش فکر کنم

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

نزدیک به یک ساله که از همکارم خوشم میاد

من چطور باید رفتار کنم که آویزون محسوب نشم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)