سلام

مرتبط با پست "دخترانی که سابقه دوستی دارن، دیگه نباید ازدواج کنن؟"

قطعا هر کسی حق ازدواج داره، منتها چطور یه عده تون راضی میشید زندگی تون رو با دروغ شروع کنید؟، تعداد افراد مشابه هم زیاده، هم تعداد پسرانی که اهل دوستی نیستن زیاده هم اونایی که هستن، و در مورد دخترها هم همین.

پس چرا میخواید به اجبار خودتون رو به یکی تحمیل کنید؟، این ملاک ربطی به دین نداره که سریع از توبه میگید، و حتی از لحاظ روان شناسی باید در مورد کلیات گفت، من خواهشم از اون کاربرانی هست که اعتقاد دارن نباید گفت و میدونم که این پست رو میخونن و ترجیح شون اینه که نظر نذارن، خوب بیایید مصلحانه و با آرامش بحث کنیم؛ اگه این اتفاق در مورد عزیز تون بیافته ، بازم راضی به دروغ میشید؟

البته بین پسرها هم هست، عجیب اینکه بعضی پسرها دختر بازی شون رو میکنن ولی سر خواهرشون غیرت دارن یا سر ازدواج تا تهش میرن، خوب شما که شبیه همید برید با هم ازدواج کنید. قرار نیست که هر کاری کنید و آخرش با توسل به پشیمونی و توبه چندین سال از زندگی کس دیگه ای رو خراب کنید.

این جزو سطحی ترین موارد فرهنگ و شعور هست که توی جلسه آشنایی با طرف صادق باشیم، و فاتحه زندگی که با دروغ بنا بشه رو باید خوند. هیچ کس نمیگه ازدواج نکنید! خواهش ما فقط داشتن صداقت هست. هیچ کس هم قرار نیست از ریز جزئیات با خبر بشه، اما دونستن کلیات حق هر کس هست.

"مگر اینکه یکی مثل خودش رو پیدا کنه و اون طرفم بخواد زرنگ بازی در بیاره و با یکی بهتر از خودش باشه" که اینجا باید به فریب متوسل شد!


مرتبط:

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) عوارض عاشق شدن قبل از ازدواج (۴ مطلب مشابه) عواقب ازدواج بر پایه دوستی (۲۴ مطلب مشابه) مضرات دوستی با جنس مخالف (۴۶ مطلب مشابه)