سلام

من اول پیامم رو با "من" شروع میکنم ولی سوالی که دارم کلی هستش و فقط مربوط به خودم نیست. به خاطر همین توی این صفحه میگم.

من یه دختر بیست ساله ام. سال دوم دانشگاهم. از 15 سالگی درگیر فضای مجازی شدم و درگیر یه رابطه ی دوستی. البته ما از هم دور بودیم و رابطه مون تا سال آخر مجازی بود فقط. سال آخر دوستی مون دو سه بار از نزدیک دیدیم همدیگه رو و رابطه مون هم به خاطر خیانت اون پسر تموم شده، یک ساله. 

رابطه مون مجازی بود، ولی حس من واقعی بود و هنوزم دارم اذیت میشم بخاطر اون قضیه ( بخاطر رفتنش نه، چون خودش رو موقع رفتن نشون داد و خدا رو شکر کردم که تموم شد. به خاطر اشتباهات خودم پشیمونم و دارم اذیت میشم).

امروز یه پست توی خانواده برتر خوندم که یه آقایی گفتن میخوان با خانومی ازدواج کنن که ۴ سال رابطه عاشقانه داشتن و وقتی نظرات رو خوندم فقط تونستم اشک بریزم. میخواستم از همه و به خصوص اون هایی که زیر اون پست نظر دادن بپرسم چرا؟

یعنی وقتی یه دختر اشتباه کرد دیگه همه چی تموم شده؟، اون دختر واقعیت رو گفته در صورتی که میتونست پنهان کنه (گرچه به نظر من درستش اینه که بگه آدم از اول). به نظرتون دخترانی که شرایط شون مثل اون دختر و من هستش باید چکار کنن؟

تا آخر عمر سمت ازدواج نرن؟، خودشون رو بکشن؟، یا ازدواج کنن و از گذشته حرف نزنن؟، بزنن؟، این ها رو جدی پرسیدم و واقعا میخوام نظر بقیه رو بدونم.


مرتبط:

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) عواقب ازدواج بر پایه دوستی (۲۴ مطلب مشابه) مضرات دوستی با جنس مخالف (۴۶ مطلب مشابه)