سلام دوستان

من یه دختر بیست ساله م، به مدت چند ماه با یه پسر هم سن و سالم در ارتباط بودیم. رابطه ما رابطه سالمی بود و ایشون هم پسر خیلی خوب و موجهی بودن، اما ازدواج کردن چیزی نبود که برای ما ممکن باشه.

به هم علاقه داشتیم ولی من خواستم جدا بشیم. با هم حرف زدیم و بعد از یه ماه تلاش این اتفاق افتاد. من سعی کردم با منطقم تصمیم بگیرم اما قلبم نمیذاره حس خوبی داشته باشم. از طرفی میترسیدم بیشتر وابسته بشم، از طرفی نگران احساسات اون بودم.

پسرها مثل ما دختر ها قلب دارن، احساس دارن، حالا کاری با عده ای خاص ندارم یا حرف هایی که دیگران معمولا میگن. اولین پسری بود که اومد تو زندگیم، راستش حرف زدن باهاش ، وقت گذروندن باهاش همیشه باعث میشد دیگه به هیچی تو دنیا به جز اون لحظه فکر نکنم، باعث میشد بخندم و حتی بیشتر از باقی دوستام دلم بخواد با اون وقت بگذرونم.گذشتن از همه این ها برام سخت بود .

الان هم جدایی با وجود وابستگی که بهش داشتم برام سخته... همه ش دلم میخواد استوری بذارم که غیر مستقیم حرف های تو دلم رو بگم، دلم میخواد زنگ بزنم صداش رو بشنوم،  یا پیام بدم ولی همه ش جلوی خودم رو میگیرم و اینکه میگن بعد جدایی با هم دوست بمونین باور کنین سخته و بیشتر آزار میده پس گاهی پیام دادن و این ها در واقع به نظرم روند فراموشی رو کند میکنه یا آدم رو هوایی میکنه!

ایشون از هر نظر پسر خوبی هست اما به دلایلی نمیشد ادامه داد. حالا سوال من اینه چطور با جدایی و احساساتم کنار بیام و اجازه ندم قلبم منو دوباره به سمتش بکشونه؟، میخوام رو تصمیمم استوار بمونم و با احساساتم کنار بیام، لطفا کمکم کنید .

ممنونم 


در مورد روش های کنترل ذهن برای فکر نکردن به یک شخص::

چطور از فکر پسری که ظاهرا بهم علاقه نداره بیام بیرون؟

چطور از فکر دختری که بهم علاقه نداره بیام بیرون؟

چیکار کنم تا فکر همکلاسیم از سرم بره بیرون

چطور از فکر کسی که حتی اسمش رو هم نمیدونم خلاص بشم

می خوام از فکر پسری که یک طرفه بهش علاقه داشتم بیام بیرون

چطوری با آقایون اطرافم متعادل رفتار کنم و نرم تو فکرشون ؟


فراموشی عشق قبلی افکار مزاحم :

بخاطر عشق قبلیم دیگه نمیتونم عاشق بشم

چگونگی حذف صحنه ی ناخواسته از ذهن

خلاص شدن از افکار ناخواسته ای مثل عشق قبلی، خاطرات بد و ...

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم ؟

میخوام فراموشش کنم اما ...

برای فراموش کردن یک شخص آیا راه حلی دارید؟

چطوری کسی رو که دوسش دارم فراموش کنم ؟

ذکر یا دعا برای فراموش کردن کسی سراغ دارید ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

راه فراموش کردن یا متنفر شدن از یه نفر چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه)